Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Käynistysvaikeuksia Aeroxissa

Aloittaja tero1969, 24.10.08 - klo:23:28

« edellinen - seuraava »

junzcu

Nyt on uus imukaula ja tiivisteet! :D ei kyllä oo vielä kiinni ku mäntä menee vaihtoon... mäntä alhaalta halki ja alempi männänrengas ollu poikki :)))

pekpel

Lainaus käyttäjältä: junzcu - 03.04.12 - klo:21:46
Nyt on uus imukaula ja tiivisteet! :D ei kyllä oo vielä kiinni ku mäntä menee vaihtoon... mäntä alhaalta halki ja alempi männänrengas ollu poikki :)))
Laitas paljon kuwei nykytilanteesta kun motti on auki, pytystä päältä ja alta ja eripuolita ja männästä...
Männän kipeetä saamiset on aina kiinnostavia, samaten ton männänrenkaan hajoomisen syyt,,
Vois kuvista tulla jotain vinkkiä miks on kilahtanut.. Ettei kohta taas tarttis vaihtaa..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Samppa

Oliko männäntapin sokat paikoillaan, ettei ole irronnut? Entä et kai ole lyönyt tuota jo alunperin kokoon siten, että männänrengas / renkaat ole asettuneet uraansa oikein ja alempi rengas on napsahtut poikki.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

kani

Mitä yleisesti seuraa sokan irtoamisesta? Sylinterin ja männän tuhoutuminen sokan ja tapin jauhautuessa seinämiin?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: kani - 04.04.12 - klo:12:57
Mitä yleisesti seuraa sokan irtoamisesta? Sylinterin ja männän tuhoutuminen sokan ja tapin jauhautuessa seinämiin?
Kyllä. Pari kertaa olen korjannut mopotinta, jossa näin on käynyt. Käytännössä sylinterissä on ollut kunnon naarmut ja männässä myös. Toisesta oli myös männänrenkaat paskana ja tuho oli aika fataalia. Yhteisenä piirteenä näissä on ollut se, että sokkia ei ole vaihdettu männän vaihdon yhteydessä uuteen vaan ovat ilmeisesti menettäneet muotoaan siinä vaiheessa, kun TI-mies on niitä ensimmäistä kertaa irroitellut.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

kani

Joopa, no hyvä että on tullut oltua varovainen ja huolellinen noitten sokkien kanssa. Oon katsonut että sokka on paikoillaan, pyörii vapaasti urassaan sekä ei ole muuttanut muotoaan. Muutaman kerran tehneenä sen saakin jo sormella painettua näppärästi paikoilleen :)

Coastside

Kun vielä ohuella langalla varmistaa ettei se karkaa minnekkään, on työ jopa mukavaa. Sen voi sitten vetää poikki ja sytkärillä polttaa loput pois.

Siihen voi jopa sitoa kolme lankaa ja vetää tapin läpi kun ohjailee koloonsa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kani

Joo toi pelasti pari kertaa sillon kun ekaa kertaa sovitteli sokkaa paikoilleen. Muuten sitä olis saanu etsiä hiekkapihalla jonkun aikaa  ;D

junzcu

http://www.motot.net/galleria/albumi16872/ siinä nyt olis kuvia koneesta, pytystä ja männästä :)

kani

www.aijaa.com siirtämällä tonne kuvan ja kopioimalla ne koodit tänne viestiin näkyy.

junzcu


ramba

Mielummin imageshack kuin aijjaa, sillä aijjaa poistelee ne kuvat turhan aikaisin..
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Samppa

#42
Lainaus käyttäjältä: junzcu - 04.04.12 - klo:22:06
http://www.motot.net/galleria/albumi16872/ siinä nyt olis kuvia koneesta, pytystä ja männästä :)
Ei toi nyt miltään pahalta näytä.

Onko tossa männän päällä kuoppa? (liian kuuma tulppa)

Mitä tarkalleen ottaen konerempassa teit eli siis uusit ilmeisesti männän ja sylinterin stefoineen? Tollasen helmahalkeaman saa aikaan esim. liiallinen väljyys, jolloin mäntä pääsee kääntymään liikaa sylinterissä. Noita halkeamia saa kuulemma aikaan myös silloin, jos konetta huudatetaan kylmänä.

Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

ramba

Näyttäisi että männän päällä olisi reikä ?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

junzcu

se reikä oli tossa uudessaki männässä minkä tänää ostin et en sit tiiä mitä varten :D uusin nytte imukaulan,stefat,tiivisteet ja männän ja lähti parilla polkasulla käyntii ja tyhjäkäyntiki löyty pitkästä aikaa :)