Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera Runner sp50 takapyörän akselin mutteri?

Aloittaja Eki, 02.08.20 - klo:18:49

« edellinen - seuraava »

Eki

Kertokaapas kun takakumin vaihdattaisin, mutta en millään ilveen konstilla saa keskiön kiinnitysmutteria auki, on pulttipyssyllä, pitkällä räikkävarrella seisty päällä, hakattu lekalla räikkävartta mutta ei hievahdakaan? On toinen istunut skoden päällä sekä painanut takajarrua, onko tässä oikeanpuoleinen kierre elikä aukeaako totutuun yleiseen suuntaan, vai olenko mahdollisesti yrittänyt kiristää, ei kylläkään pulttipyssyllä aukea siihenkään suuntaan???
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Koeta katsoa mihin suuntaa se akselin päässä näkyva kirertyy Vahalla tai purkalla siitä saa jäljen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Täytyy käydä tsekkaamassa, jokatapauksessa on ilmeisesti tehtaan tai kumikorjaamon jäljiltä, michelin rengas ja kun ostettiin oli ajettu niin vähän, etten itse ainakaan ole vaihtanut rengasta. Tietty kun olisi putkenpätkä noin 50-100cm olisi vipuvartta, tuo pulttipyssy ei aukaise edes räikällä hyvin kiristettyä variaattorin mutteria välttämättä, maximimomentti sillä on 542Mm, kääntömomentti 250 Nm ja 0-3200 iskua/minuutissa ....
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Miksi avaat keskimutterin, eikös siinä ole erilliset pyöränpultit
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.08.20 - klo:19:29
Miksi avaat keskimutterin, eikös siinä ole erilliset pyöränpultit
Täytyy avata keskiömutteri että saa akselilta pois sekä jarrusatula + pakoputki, ei ole muuta kuin jarrulevyn kiinnityspultit, oli jossain edellisissä että sai toisella tapaa. Homma ok, naapurin isäntä haki autostaan kiinteän pitkävartisen vääntimen mihin kävi holkit, auki on ja kaikki ok, kiitti infoista kuitenkin, oli vasemmalle aukeava elikä normi kierre.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Ok hyvä hyvä, vanhemmassa oli erilliset pyöräpultit.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)