Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Biltema

Aloittaja A_sentaja, 14.09.08 - klo:23:16

« edellinen - seuraava »

Samppa

Onnistui ihan hyvin. En muista, koska ilmaaminen olisi täysin tyhjään järjestelmään onnistunut näinkin helposti. Toki tuon ilmauslaitteen olisi voinut teknisesti toteuttaa paremminkin (esim. satulan ilmausnipan sulkeminen on mahdotonta, kun laitteen letku on kiinni), mutta näin niin kuin Bilteman myymäksi, ihan OK. Ts. laitteella saa nesteet kiertämään ennnen varsinaista manuaalista ilmausrumbaa ja laitteessa on oma säiliö imetylle nesteelle. Imua voisi kyllä olla enemmänkin.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

mopo305

Parasta mitä Biltemasta ostanut on sähkö käyttöinen pulttipyssy, on hintansa väärtti 39.90, suosittelen!
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: mopo305 - 26.06.12 - klo:10:06
Parasta mitä Biltemasta ostanut on sähkö käyttöinen pulttipyssy, on hintansa väärtti 39.90, suosittelen!
Komppaan, siinä on hinta/laatusuhde kohdallaan.

leze223

Bilibaliteeman ledivilkkuja ei kannata ostaa. Ostin viime kesänä ne, jo syksyllä vilkut oli päästänyt vedet sisään ja kaikki ruuvit tms oli ihan ruosteessa. Vilkut toimi kyyllä, mutta mutta... ::)
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

Daywalker-75

Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 26.06.12 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: mopo305 - 26.06.12 - klo:10:06
Parasta mitä Biltemasta ostanut on sähkö käyttöinen pulttipyssy, on hintansa väärtti 39.90, suosittelen!
Komppaan, siinä on hinta/laatusuhde kohdallaan.

Riittääkö teho auton pyöriin, vai pelkästään skootterin muttereihin?
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

InsOmnia

Kyllä riittää teho autonrenkaan irroittamiseen.
Toistakymmentä rengaskertaa autoihin vaihtanut ja kaikki mutterit auennut mukisematta.

mopo305

Jep, riittää, jopa ranteen murtamiseen!!!!
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

MrMatrixMan

Mitä nyt itse olen biltemasta ostellut, niin työkalut ovat olleet oikein hyviä ja kestäviä, eikä hintakaan ole kovin paha.

Kaverilta löytyy Bilteman jarrupaloista kokemusta, kestivät sen 1500-2000km jonka jälkeen ne piti vaihtaa. Ja koska jarrut ovat tärkeä osa turvallisuutta, en ensimmäisenä suosittelisi Bilteman jarrupaloja.

Tuo Bilteman pulttipyssy on muuten tosi hyvä vehje, suosittelen! :D 

purgiaali

Biltemasta tarttui mukaan skootterinrengas. Muualla kun tuntuu hinnat karanneen turhan korkealle. Komeat tekstit renkaan kyljessä "BILTEMA" ja "made in taiwan".  :)
Taidan kuitenkin ajaa kymcon alkuperäisellä takarenkaalla vielä muutaman tuhannen että tulee 30000 km täyteen  ;D

Melkoinen ero kulutuskestävyydessä kapoisempiin soliferin renkaisiin jotka kului loppuun jo 10000 km ajolla  ::)

Midland

Mulla kesti halpis takarengas vain 6000km. Hemmetin huonosti..

Kone

Lainaus käyttäjältä: Midland - 19.05.13 - klo:09:14
Mulla kesti halpis takarengas vain 6000km. Hemmetin huonosti..

Sarkasmia? Ei nyt ihan huono. Ajo ominaisuudet sitten?

ata66

Biltemasta ostin kompuran, kesti vähäistä käyttöä kaksi vuotta, sitten osa laitteesta muutti olomuotoansa savuksi ja lämmöksi  >:(
Jos muut mollaavat, ne ovat kateellisia.

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: ata66 - 24.07.13 - klo:16:09
Biltemasta ostin kompuran, kesti vähäistä käyttöä kaksi vuotta, sitten osa laitteesta muutti olomuotoansa savuksi ja lämmöksi  >:(
Oliko kenties mallia öljytön?
Oon pari niitä aukonut. Siis juurikin 2-3 vuotta käytettyjä. Jälki oli sisällä aika rujoa jo. Öljymallinen tuntuu kestävän ihan toiseen malliin. Siis jos sitä muistaa myös huoltaa. Mulla on kakkoskompurana tollanen pieni yhdellä kädellä kannettava öljytön 8L säiliöllä. Lähinnä jos joutuu sisätiloissa ampuun hakasia tai tikkaan viimeistelynaulaimella. Ei ole hirveästi käytetty, mutta vähän kulumaa jo. Huomaa paineiden nousussa.

Samppa

Mulla on yksi bilteman kompura kestänyt käytössä jo yli kymmenen vuotta. Öljyjä olen vaihtanut kerran vuodessa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 25.12.13 - klo:16:40
Mulla on yksi bilteman kompura kestänyt käytössä jo yli kymmenen vuotta. Öljyjä olen vaihtanut kerran vuodessa.
Tuttavalla on myöskin yli 10v bilteman kompura mallia järeä. Liike myi myös tuolloin selvästi laadukkaampaa tavaraa ja varsinkin nuo isommat vermeet tuntuu olevan pidempi ikäisiäkin mitä nämä pikkukoneet. Tai no eihän se myyjän vika ole jos laatu on huonompaa, mutta koskee vähän kaikkia myyjiä niin kuin tavaroitakin. Enää ei televisiotkaan toimi +20 vuotta osti sen mistä tahansa.