Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300 uudistuu hieman

Aloittaja oskuk, 18.02.19 - klo:18:56

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.10.24 - klo:22:18Johto ja letkuspagettia on nyt paljon. Muotoilua muotoilun vuoksi.

Jep, ihmiset ostaa mielikuvia, skootteri tulee siinä sivussa  :)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.10.24 - klo:22:18Johto ja letkuspagettia on nyt paljon.

Riippuu mihin vertaa, 1955 malliin verattuna pirusti, mutta tämänvuotiseen verrattuna ei juurikaan. Jokuhan juuri intoili pensahörylaitteiston ihanuudesta.

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.10.24 - klo:22:18Muotoilua muotoilun vuoksi.
Sihenkään ei mitään muutosta tämänvuotiseen verrattuna, mutta se on totta että on se sitten pesukone tai auto, niin aina pitää tehdä ulkomuotoon näennäis"uudistuksia" Ja jos kyseessä auto tai Vespa, niin ulkonäköuudistukset miltei aina huononnuksia. Paranuksena kromikatkaisijaosaston muuttuminen mustaksi, kolmen vuoden päästä saamme ehkä taas "korinväriset" takaisin. Ja ehkä saamme siloin takaisin jopa takavaloon integroidun rekkarivalon! ;-)
Ulkomaansaitilla intoiltiin lisähuippunopeudesta, ja sitä ilmeisimmin luvassa 7km/h lisää. Saksanjannu taisi sanoa että ohituskiihtyvyydessä parannusta, mutta paikoiltaan- ei.

Partanen

En puhuisi intoilusta, jos on ottanut selvää asioista. Mutta jos ei ymmärrä miten jokin järjestelmä toimii, niin ainahan voi porata reiän uuden Vespan tankin korkkiin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Otin selvää! Eli luin jutun jossa ulkolaisilla kurluttaa vehkeet. Eli varmaan sit sitä tapahtuu kaikilla, pakko tapahtua, Ai ei vai, no pakko silti! Mä ymmärrän kerta täydellisesti nää! Pakko kurluttaa!

Onkohan ketään jolla moista tapahtuisi oikeasti? Ehkä ymmärtäjillä?
Liian vähän letkuja Vespoissa jossei kurluta...

Partanen

Ymmärsitkö edes itse mitä kirjoitit? Minä en ymmärtänyt.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Kinnostavasti V-Hangarin, siis saksanjannun 310-video kadonnut youtubesta, tai muuttunut yksityiseksi.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 14.10.24 - klo:21:06Kinnostavasti V-Hangarin, siis saksanjannun 310-video kadonnut youtubesta, tai muuttunut yksityiseksi.

Vain riittävän vaikutusvaltaiset suuryritykset voi rajoittaa sananvapautta poistattamalla kriittiset viestit. pöh
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

oskuk

Jos Lisbeth Piaggo on sanonut sille kaupalle, jonka 310-Vespaa jannu esittel että so so, niin se on voinut ehdottaa tätä sille jannulle. Esim pitää vartoa jotain mp-messuja ensin tms.

oskuk

Ha, videolistalla ei edelleenkään video ole, mutta toimi taas 😉 https://www.youtube.com/watch?v=gZLmk7VzieQ

oskuk

Aletaako veikata, mitä Vespa GTS Super maksaa keväällä?
Riittääkö 11 000e ?

Minä veikkaan että riittää; hinnaksi tirvaistaan 10 999e ;-)

tex-

Honda PCX -17
ex Honda Lead