Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuinka teillä rek.ote kulkee mukana?

Aloittaja ama322, 02.06.08 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

ihis

Mulla se kulkee repussa tai lompakossa mukana.
***Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla***

Samppa

Lainaus käyttäjältä: E Partanen - 08.06.08 - klo:21:40
Taitaa olla varma sakko, jos otetta ei pidä ajossa mukana? Tai jos se on poliisin mielestä lukukelvoton. Uudenhan saa helposti konttorilta.
Kai tämäkin on vähän poliisista kiinni. Autoillessa en ainakaan saanut sakkoa, kun ei ote ollut mukana. Ainoastaan huomautuksen. Kaippa tuon rekisteriotteen voisi skootteriin jättää.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Partanen

Mun muistin mukaan ne kirjoittaa, taikka tulostaa konttorilla uuden otteen samantien. Siis jos käy hakemassa itse sen otteen. Nyt en millään muista mitä lähettelevät postin kautta. Hurjalta tosiaan kuulostaa, jos sekä ilmoitus- että tekninen osa tulee suoraan postilaatikkoon.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

jalat

Hohoo... etsin tuossa pari päivää rek.otetta joka paikasta. No lopulta se löytyi vaatekaapista shortsien vetoketjullisesta reisitaskusta. Vaikka oli minigrip-pussissa, niin se oli läpimärkä.

Varovasti auki ja narulle kuivamaan. kyllä se silti vaihtaa täytyy kun ei saa joka paikasta selvää.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Spede

Nyt tuli taas huomattua rekisteriotteen tärkeys tai siis miksi sitä kannattaa pitää mukana. Poliisi tuli ja huomautti kilven paikasta ja kulmasta (variaattorin päällä) sanoi, että nyt kun on rek. ote mukana ja voin kirjoittaa huomautuksen tähän niin ei tarvitse antaa sakkoja. Muuten olisi tullut sakot  :(
Muistakaa rekisteriote pitää aina mukana mopoillessa ! ;)

Anna-Maria

Rekisteriote kulkee harvoin mukana, jotta se ei hukkuisi. Poliisi on kertaalleen pysäyttänyt ja sakkoja en saanut  :D

pitbull

Mulla on minigrip pussissa  :) ja teipattuna satulan alla ;D

jalat

mrrr... uusi rekisteriote katsastusasemalla 10.20e. Ei tasaraha kympillä pärjännyt :) ihme hinta. No mutta tästä opittuna enää ei pestä noita pyykkikoneessa :)
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

FrozenCorpse

Semmoinen vihkon suojamuovi on rekisteriotteen päällä.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

pekpel

Laminoituna satulan alla.
Saa kivasti taitettua vielä lämpimänä.
Ei sotke öljy eikä vesi, ja jos joku rosmo vie sen piru nokkii, ellen ehdi itse ensin...
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Midland

Satulan alla minigrip pussissa huolto ja ohjekirjan kanssa. Tekninen osa ON PIDETTÄVÄ ajossa mukana. Täällä kylässä oli hiljattain iso moporatsia ja ne joilla ei ollu otetta mukana palkittiin rikesakolla kaikki. Aika paljon halvempi se uusi ote hakee tarvittaessa, kuin ottaa se sakko..

jalat

Lompakossa tailtetuna. Lompakkohan on aina mukana.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

pugt200

Mulla ote on ollut motoissa, skoottereissa ja mopoissa minigrip-pussissa jo 12 vuotta. Ei ole pilalle mennyt missään kelissä, eikä edes kolarissa. Koska 2-pyöräisiä ajoneuvoja on perheessä 3, samoin kuin kuskejakin, on papereiden oltava vehkeissä mukana. Tulisi muuten paksut lompsat kaikille kuskeille.

jesi

Pariin muovipussiin taiteltuna ja teipattuna penkin alle.
/ Jere
/ Dinli 904, 2011 (450cc TL-mönkkäri)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Yön Timppa - 27.05.10 - klo:09:05
Tervehdys vaan kaikille skootterihörhöille. Päätin korkata oman foorumineitsyyteni ja kysellä hieman rekkari aiheesta.

1. Riittääkö pelkkä kopio rekisteriotteesta vai täytyykö olla alkuperäinen aina mukana?
Olisi helpompi ja hieman huolettomampi säilyttää sitä kopiota skootterissa jos vaikka rosmot tai "öljypullot" hyökkää  :)

2. Jos rekisteriotteen laminoi/päällystää kontaktimuovilla tms. onko se suotavaa? Jos vaikka konstaapelit tahtoisivat kirjoitella siihen jotain niin täytyy olla vähintään joku kalvotussi tms.

PS. Kiitos asiallisesta skootterifoorumista.  :)
Eiköhän se olisi suotavaa se alkuperäinen olla, mikäli tosiaan siihen jotakin haluavat kirjoittaa. Olen kyllä itse kuljettanut kopiotakin..
Minigrip-pussi on parempi vaihtoehto kuin laminointi.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.