Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kone-Glans Salo

Aloittaja agee, 03.05.14 - klo:07:19

« edellinen - seuraava »

agee

Tekisi mieleni käydä ko. puljusta hakemassa tollanen 600e:n kiinalainen.

Googleen kun kirjoittaa kyseisen puulaakin nimen, niin pistää ajattelemaan että onko se ihan oikeasti joku huijarifirma. Asiakkailta rahat pois ja takuuasioissa ei vastata puhelimeen yms.
Tiedän, ettei noi kiinalaiset ole mitään ongelmattomia (pihalla seisoo yks 5500 ajettu qinqqi zoner) mutta lähinnä se kiehtoo että se ois "uusi" ja sitä ois kiva lähtee rakentaa mieleisekseen.

Onko joku asioinut lähivuosina ko. liikkeessä. Foorumien jutut on kolme vuotta vanhoja...
Jos ei saada miehiä rajalle paskan maahantuonnin ehkäisemiseksi, Qinqin maahantuonti jatkukoon.

harriveikko

Minä ostin tytöille tuolta 50cc mönkiän.Hain peräkärryllä ja toin kotiin.Se pahalainen ei lähtenyt edes käymään ja soittelemaan liikkeeseen.Sieltä ei edes vastattu soittoihin.Mönkiä kärryyn ja semmonen kuuskyt kilsaa ajoa,sain sen kyllä samantien vaihdettua toimivaan vekottimeen.Jäi vaan ajelut omaan piikkiin.Ei todellakaan mikään huippukauppa.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

agee

Ja montako vuotta tästä on aikaa?
Jos ei saada miehiä rajalle paskan maahantuonnin ehkäisemiseksi, Qinqin maahantuonti jatkukoon.

harriveikko

Ei viimekesänä,vaan edellisenä,kesän lopussa.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

agee

Siksi kysyn, kun ihan viime vuosina ei kukaan oo kirjoittanut negatiivista (ei myöskään positiivista) mihinkään foorumiin...
Jos ei saada miehiä rajalle paskan maahantuonnin ehkäisemiseksi, Qinqin maahantuonti jatkukoon.

Coastside

Täällä tuskin rajataan asiallisia kommentteja oli ne mieleen tai ei kaupallisille osapuolille.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

oskuk

Heh, olen asunut Salossa 70-luvun puolesta välistä, muttei koskaan ole ollut asiaa Glansin liikkeeseen. Toki enempi asian puutteesta, kuin luottamuksen. Luottamusosasto on tuttu vain lehdistä ja netistä.

Partanen

Viime kesänä olin jo lähdössä ko. liikeeseen ostamaan mökkimopoa. Onneksi soitin ennen lähtöä, kun puhelimella selvisi että ei niitä kuulema valmiina ole luovutettavaksi.  ;D

Ajatuksena mulla oli se, että kun ostaa kiinalaisen, niin ei sille mitään takuuta edes tarvitse. Jos jotain hajoaa, niin voi ostaa paremman osan tilalle. Tai no, ainakin uuden osan.

Liikkeessä tuli käytyä myöhemmin ajan kuluksi, ja ainakin myymälässä myyjä oli asiallisen oloinen. Neuvoi vielä reitin hyvään pitseriaan lähtöä tehdessämme.  ;)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Halpa hyvä pitseria on Narsissi: 4,e neljällä lisukkeella, ja sama 4,5e kaikki kebab-annokset.
Kalliimpi hyvä on Splizzeria, Plazan kauppakeskuksessa, hieman "aidompi" pitsa, toki eksoottisiakin.