Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Bensan stabilointiaine ja pienkonebensa

Aloittaja bartson, 26.09.07 - klo:11:26

« edellinen - seuraava »

karkulainen

Minä laitoin muutaman korkillisen bensan jäänestoa tankkiin syksyllä. Mopo oli koko talven autotallin lämmössä, joten aika turhaan laitoin.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

yamaha

se pienkone bensa ei ole niin hyvää kuten sanotaan, talven oli käyttämättä moottorisaha,kun saatuikin olemaan silloin pienkone bensaa, normalisti käytän itse sekoitettua!no se jäi sitten tankkin talveksi se pienkone bensa, sitä ei talven jälkeen saanu enää käymään muuten kun tyhjensin tankin ja laitoin uutta bensaa sisään ja vähän tulpan reijästä vartin sahasin sitä niin lähti.normi bensa ei ole koskaan tehnyt tuota, joten todettakooon että paskaa tavaraa on ja haiseekin kamalalle (henkilökohtaisesti) en suosittele sitä mielummin raakaa bensaa ja vaikka se stabiolointiaine sekaan.

Samppa

Mulla ei ainakaan raivaussahan tai moottorisahan kanssa ole ollut mitään vastaavia ongelmia ja niissä olen välillä käyttänyt pienkonebensaa. On seisonut raivaussahakin parhaillaan 6-8kk käyttämättömänä.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

yamaha

joo voi olla et on ollut sitten niin vanhaa kamaa mulla siellä tankissa,haju on kanssa aika paha siksi suosin enemmän omaa sekoitusta.