Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Millainen skootterilla ajaja olet?

Aloittaja Hillevi, 05.09.07 - klo:19:26

« edellinen - seuraava »

Hillevi

Mitäs mieltä olet?  ;D itse en oikeen osaa edes ajaa, tänään kokeilin ekaa kertaa vasta jotenka tuo eka vaihtoehto nytten.

OH2KV

Sanotaan keskinkertainen,

Keskiarvona seuraavista seikoista:

Skootteria olen ajanut n. sata kilomertriä.
Muuta mopoa todella paljon, 29-21 vuotta sitten. Vieläkin välillä.
Pahin kohkaaminen on loppunut liikenteessä iän myötä.
Solifer SM rossimopo, Tunturi ajomopo, muut mopot Datsun 100A ja käyttis Datsun Violet 160J

Tuke

On tässä n. 5000km tullut skootterilla ajeltua ja mielestäni olen aika hyvä kuski. Asiaan varmaan suuresti vaikuttaa myös se että olen kaatunutkin monesti, eli kantapään kautta tullu opittuu :)

Baotian

#3
Vähän jo ajellut, 955 km takana.

Steelwing

Olen reilu 10 000 km ajanut skootterilla, joten eiköhän sitä kokemusta ja ajovarmuutta ole kertynyt.

Irkku

Valitsin tuon aloittelemassa kun karvan alle 200km on mittarissa.

Tänäänkin tuli treenattua ympyrällä pihassa kun kokeilin että kuinka tiukan käännöksen tuo menopeli oikein tekee, tai no kuinka tiukan minä siis uskallan  ;)

Spede

olen ajanut 3000 km niin valitsin keskinkertainen. Perusjutut on halussa ollut jo pitemmän aikaa :)

A_sentaja

Seniilin kanssa samaa vuosikertaa ja käytännön syistä ajellut eri mopoilla ja isommillakin aina tähän päivään asti. kilometrejä kertynyt jokaisella omistamallani 2-pyöräisellä sen verran, että maapallo olisi jo kierretty. ;D Ajosilmä ja kokemus kehittyy ajamisen myötä, mutta liikenteessä pitää silti olla tarkkana.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

FrozenCorpse

Konkareihin taidan kuulua, kun jo 4 vuotta ajouraa takana. Haliitsen kaikki liikenneniksit ja rauhallisesti ajelen, mutta kyllä välillä tulee pieniä irtottoja, mitä koneestä saa irti.. ;D ;D kohta 9000km takana..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Samppa

En kyllä osaa noista vaihtoehdoista valita. Kilometrien mukaan olen varmasti superkuski, mutta kun se asia ei ole noin yksiselitteinen. Siihen kun vaikuttaa ajotapa ja kaikki muu mitä pään sisällä liikkuu. Varmaan kuitenkin ainakin keskiverto. Nykyään tulee oltua liikenteessä myös rauhallinen.  :)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Hillevi

Wow  ;D meikä blondi huristeli tänään oikein pitkän matkan ja on näissä skoottereissa eroja, oma niiiiin helppo ajaa ja en aio tuohon koskeakaan minkä ukko ostaa naapurilta, kammottavan vaikea ajaa  ::)

Jkarha

Tämmönen ajaja, joka ilta sama reissu:

Mopolla pari kilometria järvenrantaan. Rannasta toisella nelitahtikoneella tunnin reissu verkoille ja sieltä takaisin. Kuha persuksen alla muutama kierros kylillä jotta tulisi edes vähän kilometrejä ja sitten takaisin kotia.
Pari kertaa ollut jopa positiivinen ongelma saada kalat mahtumaan mopon kyytiin.








Vespa LX50 4T4V 2013

Irkku

Lainaus käyttäjältä: Jkarha - 14.09.07 - klo:21:17
Tämmönen ajaja, joka ilta sama reissu:

Pari kertaa ollut jopa positiivinen ongelma saada kalat mahtumaan mopon kyytiin.


:D Kuskasin tänään mopolla automankkaa, pullaa, ja paria tyhjää muovirasiaa sekä käsiveskaa  ;)  Penkin alle mahtuu kumman paljon tavaroita. Puolukoita olen kanssa kuskanuut kun kävin marjassa. Kyllä skootteri on mainio peli :)

PP

 ;) Kukaan ei ole koskaan täydellinen.
Mopolla pääsee.

xtr50

#14
ite kun sain skootterin niin muutama kiekka pihassa kokeiluks ja sitten lähin kaavemmaksi ajelemmaan ;) :) ;D kerrankin on tullu nurin lennettyä
hullulla on halvat huvit!