Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Miksi foorumin päivityksen myötä ei tämä toimi?

Aloittaja Eki, 06.11.22 - klo:10:54

« edellinen - seuraava »

Eki

Elikä olisin muuttanut profiiliini textin mopon merkistä ja määrästä, ei anna tehdä, vaan ilmoittaa seuraavaa: Seuraavat virheet tapahtuivat, kun yritit tallentaa profiiliasi:
HTML-tagit eivät ole salittuja.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Kirjoita se muutos käsin, älä koeta siirtää HTML tiedostoa profiiliisi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

#2
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 06.11.22 - klo:11:26Kirjoita se muutos käsin, älä koeta siirtää HTML tiedostoa profiiliisi.
Niinhän minä olen näppäimillä kirjoittanut eri skodemerkin ja määrän, ei anna tehdä, ennen on ollut helppo tehdä, nyt ei onnistu ei sitten millään, ei tietsikalla eikä kännykällä, saisi ylläpito tarkistaa, että mikä profiilissa mättää?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

#3
Ei taida tuohon sallia yli 50 merkkiä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 06.11.22 - klo:18:34Ei taida tuohon sallia yli 50 merkkiä.
Lyhyempi olisi tämä uusi merkintä, ei anna tehdä, ei poistaa entistäkään, tulee aina takaisin tuo nykyinen vaikka tyhjentää rivin???
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Samppa

En osaa kyllä sanoa, että mistä johtuu. Foorumista on käytössä uusin versio eli oisiko siinä sitten joku bugi.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Palosella

Ei muuten pelaa mullakaan. Kirjoitusvirhekin vielä siinä ;D


konenikkari

#7
Voiko johtua ehkä myös käytössä olevasta selaimesta.
Vaihdoin juuri profiilini tekstin, ei ongelmaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

#8
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 07.11.22 - klo:12:56Voiko johtua ehkä myös käytössä olevasta selaimesta.
Vaihdoin juuri profiilini tekstin, ei ongelmaa.
Minulla on se yleisin elikä chrome, sama juttu edgellä, ei toimi kummallakaan?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

#9
Minulle hyväksyi tuon sinun tekstisi, kumma juttu.
Meitä konenikkareita taitaa suojella kaikkien koneiden suojelupyhimys.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 07.11.22 - klo:16:44Minulla antoi muuttaa profiilia.
Joo, en tiedä miksi ei minulla, ei anna myöskään kännykällä tehdä muutoksia???
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 07.11.22 - klo:16:44Minulla antoi muuttaa profiilia.
Sinulla ei ole ollenkaan mitään tekstiä tuossa Ekin mainitsemassa paikassa?!?
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)