Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Miksi foorumin päivityksen myötä ei tämä toimi?

Aloittaja Eki, 06.11.22 - klo:10:54

« edellinen - seuraava »

Eki

Ihmetyttää että joku osaava päivittänyt sivustot, jäseniä monimäärin, mutta kukaan ei tunnu tietävän mikä estää yllämainitut ongelmat, estääkö itsellä joku mainosesto-ohjelma tmv? Selaimista käytetty brawwe, chrome, edge, mikään ei anna muuttaa allekirjoitustextiä?
Ollut vuodesta 1997 28 skootteria.

Coastside

Onko sulla operaattorin tietoturva? Se voi suodattaa liian innokkaasti.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Oma IT alalla työskentelevä poikani otti etäyhteyden koneeseeni, tiesi heti mistä on kyse, poisti Hyvinkää sanasta ää:n pilkut ja toimi heti uusi texti, elikä Hyvinkää sana ei tuosa yhteydessä hyväksy, vain Hyvinkaa

Palosella

Jaa eli vika on varmaan sitten foorumin character setissä eli charsetissä. UTF-8 pitäisi tukea ääkkösiä, mutta lieneekö tuo kieli sitten esteenä että ääkköset ei pelaa kirjoitetussa tekstissä ??? Muualla foorumilla kyllä näyttää tosin pelaavan nekin.

konenikkari

:) Ei lue vieläkään Hyvinkää  :)
Moni meista tietaa kylla jos kirjoitat Hyvinkaa
Niinhan lukee tuossa sijainnissakin.
Ja pitkaan aimmin ei mikaan ohjelmisto
hyvaksunut aakkosia ;-)
Ohjelmiston kaantajan tyo on jaanyt kesken.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Eki

Niin, kyllä se tänne hyväsyy ääkköset, mutta ei profiiliin ...

konenikkari

Juu, vahan vaan kevensin ;-)

edit:  Minä olisin tyytynyt siihen vanhanmalliseenkin foorumiin..
Mutta käy myös tämmönen.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.