Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot Speedfighter 3lc, sylinterisarja suosituksia?

Aloittaja Eki, 13.07.23 - klo:10:12

« edellinen - seuraava »

Eki

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 21.07.23 - klo:06:49Onko nykyään edes oikeasti laadukkaita alkuperäisosia myynnissä missään. Narakua kehutaan mutta mun kokemuksella ei hintaan nähden juurikaan parempaa ole. hienommissa paketeissa männän helmat maalattu ja naraku nimi kyljessä. Toki kuten edellä mainittu pitääkö tuohon tyytyä kun ei parempaa löydy alkuperäisen tilalle.
Tuo ostamani TNT on hyvin viimeistelty, nätit viistotukset kaikkien aukkojen reunoissa sylinterissä, männässä jopa renkaat valmiiksi paikoillaan, hyvännäköistä viimeistelyä mm mustaksi maalaus ja ihan pakkausta myöten laadukas. Hintahaitari samalle tuotteelle eri liikkeissä 59.90€-151.00€ on muutenkin asia mihin kannattaa kiinnittää huomionsa, varmasti muittenkin tuotteiden osalta, itse kirjoitin jo kauan sitten tästäkin aiheesta. Ero halvimman ja kalleimman kohdalla 91.10 euroa ja se on niin paljon, että kalleimman hinnalla saisi samaa tuotetta kaksin kappalein sekä jäisi vielä rahaakin n.32€. Aika näyttää kunhan tuonnempana asennan sylinterisarjan, että miten toimii ja kuinka kestää, peugeot sf3lc:n se on tehty tehtaan mukaan juurikin orginaalia vastaavaksi.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 21.07.23 - klo:06:49Onko nykyään edes oikeasti laadukkaita alkuperäisosia myynnissä missään. Narakua kehutaan mutta mun kokemuksella ei hintaan nähden juurikaan parempaa ole. hienommissa paketeissa männän helmat maalattu ja naraku nimi kyljessä. Toki kuten edellä mainittu pitääkö tuohon tyytyä kun ei parempaa löydy alkuperäisen tilalle.
Tuo ostamani TNT on hyvin viimeistelty, nätit viistotukset kaikkien aukkojen reunoissa sylinterissä, männässä jopa renkaat valmiiksi paikoillaan, hyvännäköistä viimeistelyä mm mustaksi maalaus ja ihan pakkausta myöten laadukas. Hintahaitari samalle tuotteelle eri liikkeissä 59.90€-151.00€ on muutenkin asia mihin kannattaa kiinnittää huomionsa, varmasti muittenkin tuotteiden osalta, itse kirjoitin jo kauan sitten tästäkin aiheesta. Ero halvimman ja kalleimman kohdalla 91.10 euroa ja se on niin paljon, että kalleimman hinnalla saisi samaa tuotetta kaksin kappalein sekä jäisi vielä rahaakin n.32€. Aika näyttää kunhan tuonnempana asennan sylinterisarjan, että miten toimii ja kuinka kestää, peugeot sf3lc:n se on tehty tehtaan mukaan juurikin orginaalia vastaavaksi.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

joni_k

nelitahdissa nuo ei ehkä niin kriittisiä ole mutta kakstahdissa kun kanavat yms pitää olla just eikä melkein. muutoin sitä ei välttämättä saa kunnolla pelaamaan sillä sarjalla ikinä jos jotakin heittoa tai viimeistelyn suhteen sanomista on.

Eki

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 22.07.23 - klo:12:00nelitahdissa nuo ei ehkä niin kriittisiä ole mutta kakstahdissa kun kanavat yms pitää olla just eikä melkein. muutoin sitä ei välttämättä saa kunnolla pelaamaan sillä sarjalla ikinä jos jotakin heittoa tai viimeistelyn suhteen sanomista on.
Eiköhän ne ole, täytyy sekin sitten vertailla, monet jyrsivät noita kanavia, hyviä esimerkkejä mm youtubesta, itse en tarvitse moisia, mm tuolla vakiosylinterillä pelaa niin loistavasti ettei mitään rajaa, syynä suht' vauhdikkaaseen menoon ja todella kovaan kiihtyvyyten lie oma osansa tehoputkella, rullien painoilla jne?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Eki - 22.07.23 - klo:12:55
Lainaus käyttäjältä: joni_k - 22.07.23 - klo:12:00nelitahdissa nuo ei ehkä niin kriittisiä ole mutta kakstahdissa kun kanavat yms pitää olla just eikä melkein. muutoin sitä ei välttämättä saa kunnolla pelaamaan sillä sarjalla ikinä jos jotakin heittoa tai viimeistelyn suhteen sanomista on.
Eiköhän ne ole, täytyy sekin sitten vertailla, monet jyrsivät noita kanavia, hyviä esimerkkejä mm youtubesta, itse en tarvitse moisia, mm tuolla vakiosylinterillä pelaa niin loistavasti ettei mitään rajaa, syynä suht' vauhdikkaaseen menoon ja todella kovaan kiihtyvyyten lie oma osansa tehoputkella, rullien painoilla jne?


Minulla oli joskus mopossa merkitön tarvikepytty, eikä sitä saanut pelaamaan oikein millään putkella, saatika kaasarin säädöllä. Kanavat oli aukotuksiltaan yläkierroksille, ja alavääntöä ei ollut yhtään, käytännössä kaasun puoliväliin ei mitään tapahtunut, tehopiikki tuli aivan yläkierroksilla. Heitin pytyn menemään ja ostin athenan kiukaan, jolla pelas heti.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

mopotinx3

Itsellä TNT kesti hyvin 500km kovaa ajoa, sitten laitoin 70cc pytyn ja männäntappi oli sökö saman matkan jälkeen. Se olikin no-name tuote, tapin karkaisu oli vissiin unohtunut.
Aprilia Sportcity One 50 4t


Eki

#22
Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 22.07.23 - klo:22:46Itsellä TNT kesti hyvin 500km kovaa ajoa, sitten laitoin 70cc pytyn ja männäntappi oli sökö saman matkan jälkeen. Se olikin no-name tuote, tapin karkaisu oli vissiin unohtunut.
Tnt on Italialainen varaosavalmistaja Midland Group yhtiö, ei Kiinalainen ja pitäisi olla täysin vertailukelpoinen esim. Naraku-tuotteita valmistaa ja myy yritys nimeltä T.T. Industrial Co. Ltd. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Taiwanissa.  https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/naraku-peugeot-vaaka-07-12-nestejaahdytys-50cc-sylinterisarja  &  https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/tnt-tuning-50cc-peugot-speedfight-3-4-nestejaahdytteinen-sylinterisarja-301-1221-030301b Kärkkäinen myy tässä peugeot speedfight lc 3-4:n sekä tnt ja naraku sylinterisarjaa samaan 119.00 euron hintaan, se mitä eroja laadussa on, sitä en tiedä, mutta niitä varaosia joita olen tnt merkiltä käyttänyt, ovat olleet hintaansa nähden jopa erittäin hyviä. Naraku sylinteri asennettiin Piaggio NRG mopooni n.1vuosi stten, sen mäntää kaveri joutui modaamaan ken asensikin.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 23.07.23 - klo:09:15https://www.tekant.fi/fi/tuote/25414554?category=peugeot-skootterit

airsalin sarja voisi olla hyvä?
Tämä on pinnoitettu alumiininen sylinterisarja, peugeotin alkuperäinen on valurautainen, Airsal on espanjalainen yritys, ja sen pääkonttori sijaitsee Olotin kaupungissa, Gironan maakunnassa, Espanjassa.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Kiitettävästi tullut suosituksia, tosin tietenkin laidasta laitaan merkin puolesta, olen jo kerennyt ostaa tuon TNT merkkisen, aikanaan käyttö näyttää mikä se on laadultaan, arvelisin ettei huonompi tai parempi kuin esim samassa hintaluokassa olevat Airsal tai Naraku, mikäli olisi kelvoton, ei liikkeet möisi sitä kovinkaan pitkään, tuokin malli ollut myynnissä vuosikaudet ja hyvinkin useilla liikkeillä.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

https://www.tekant.fi/fi/tuote/24992073 tuossa olisi ollut alkuperäinen 179,00€, saattaa olla että hyvinkin suoritan vaihdon tuohon, en tiedä onko noilla kummoisia eroja, yleensä alkuperäinen on aina kuitenkin alkuperäinen. Täytyy katsella vielä hinnoittelua muistakin puodeista?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

joni_k

tuo se paras ehdottomasti on jos se vaan skootteriisi sopii. ei osunu silmään kun noita selailin aikaisemmin.

Coastside

 Kaupat tyrkyttää niille edullisia ensin jotka näkyy ekana hakutuloksissa. Muutamalla selauskieroksella ne näyttää kaikki. Olen saanut nyt muutaman hyvän ostoksen noin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 23.07.23 - klo:15:31Kaupat tyrkyttää niille edullisia ensin jotka näkyy ekana hakutuloksissa. Muutamalla selauskieroksella ne näyttää kaikki. Olen saanut nyt muutaman hyvän ostoksen noin.
Tarkastelin tuota sarjaa minkä laatikon päällä lukee teknix, onko se sama kuin tnt? Palautan, joutuisi viilailuhommiin jos tuon pitäisin, männän huuhteluaukot rosoiset samoin sylinterissä myös, alkuperäinen tai sitten ei mitään.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

#29
Mulla ollut tommonen vuodesta 2007
https://www.tekant.fi/fi/tuote/16778194
nyt ajettu 44.000 km
mäntää olen vaihtanut kymppitonnin välein
eli 4kertaa tommonen https://www.tekant.fi/fi/tuote/19362748
ja käyttänyt parhaita öljyjä ja puhdasta suodatinta.
Minulla siis yamaha aerox, mutta tuota saa myös sf3 lc
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)