Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > Yli 400cc skootterit

Hondan melkein skootterit...

<< < (5/5)

Sepi6:

--- Lainaus käyttäjältä: Coastside - 18.05.18 - klo:13:34 ---Onhan se Gold Wing hyvin skootterimainen sohva. Joskus vaikeita nuo rajanvedot.

--- Lainaus päättyy ---
Jos koltiainen DCT askilla menee niin meneekö myös tämä https://www.harley-davidson.com/fi/fi/motorcycles/livewire.html

HiTec:
Jo muutaman vuoden wanha topic - ja melko hyvä päivityksen paikka ;D

Elikkäs tuo jo mainittu X-ADV uudistui tälle kaudelle, uutta maskia, päivävaloa, mittaristoa...



Ja Integran korvasi nyt Forza



Näissä molemmissa uudistettu avaimeton käyttö ja uudistettu 750cc moottori, lisää tehoa jne. Sekä tietty tuo mittaristo on nyt ihan oikea värinäyttö, jonka ulkonäönkin käyttäjä voi valita :)



Vaan sen sijaan NC 750X uudistukset jäikin muutamaan muovikappaleeseen, uuteen ajovaloon sekä tietty tuohon uuteen moottoriin. Siinä ei siis jostain täysin käsittämättömästä syystä nähdä tuota uutta näyttöä eikä avaimetonta käyttöä, eikä 2x etujarrulevyä, eikä... vaikka noissa kahdessa em. mallissa nuo komponentit jo ovatkin käytössä :-\

HiTec:
Jahans, nyt on voimakasta huhua jo ilmassa jotta tuo NC 750 moottori uusiutuisi peräti jo ensi kaudeksi 100cc ylöspäin :o

Samalla sylintereiden eteenpäin kallistusta lisätään vielä entisestäänkin ja jotta sylinterinkansi ei tulisi eturenkaan tielle, otetaan tässäkin käyttöön jo VFR1200F käytössä ollut yhden nokka-akselin ja pakorullavipujen yhdistelmä, unicam, jossa siis poistetaan nykyiset imuventtiilien vivustot ja ne olisivat suoraan nokka-akselin paineltavissa. Näin rakenne olisi yksinkertaisempi, kevyempi ja nykyistä matalampi. Samaten DCT-askin kytkimen toimilaitteet siirrettäisiin moottorin sivulta sen päälle, jolloin uusi moottori olisi myös hitusen nykyistä kaposempi. Tarkoituksena olisi siis aikaansaada ns. Pikku Africa Twin, jolla voitaisiin iskeä kampoihin mm. tuota mid-adventure luokkaa varsin suvereenisti hallitsevalle puimurille. Olisiko tuo sitten tosiaan Africa Twin 850, vaiko kenties uusi NC850X, we'll see. Toisaalta nykyisen NC750X päivitysten jättäminen tänä vuonna pelkkään moottoriin kielisi että jotain suurempaa olisi ensikaudeksi tulossa, säästetään nuo isommat päivitykset siihen rysäykseen ja näin aikaansaadaan asiakaskunnassa suurempi WOW! efekti = ryntäävät uutuuden peräässä kauppoihin ;D

Eikä tässä kohtaa tarvittane kovin suuria ennustajan lahjoja kun sama 850cc moottori-päivitys olisi varmasti tulossa myös Forzaan :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta