Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot Elystar 50 TSDI

Aloittaja jukku, 01.01.23 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

jukku

Hyvää Uutta Vuotta Pököttiläiset
Harrastuksissa viimeiset vuodet ovat menneet sivari- ja traikkiprätkillä eikä pahemmin mopoilla.
2007-2015 oli pari Pökötin TSDI, pääavaimilla, käytössä ja pari, pääavaimetonta, varaosakäytössä.
Arvatkaa mistä ecut turposi ja vikaantuivat!
Olen saanut Englannissa kahdet ecut, ajonestot ja uudet pääavaimet ohelmoitua perusasetuksille.
Nyt kun jo on 72vee mittarissa minun pitää päättää alkaisinko kasaamaan kaksi Elystar TSDI ajokuntoon vaiko keskittyä vain prätkiin jolloin olisi kaksi TSDI kaikkine tarvittavine ja ylimääräisinekin osineen myytävänä tai hävitettävinä!
Jos löytyisi toinenkin TSDI-taitoinen kaveri mukaan voisimme kasata niitä yhdessä ja homman päätteeksi pitkällä tikulla jakaa "yksi mulle yksi sulle". Mulla on ainakin kokemuksia niistä, sekä hyviä että vähemmän hyviää, vuosina 2007-2015.
Tällainen ajatus tuli mieleeni vuoden vaihtuessa.
Nauttikaa elämästä.
Terveisin
Jukku

Coastside

Kaksikanavainen (vähintään) oskilloskooppi olisi hyvä vian paikantamiseen. Neula johdon eristeen läpi on heloin kytkentä, kun liittimet on kiinni.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Missä päin suomea jukku ja mopot sijaitsee.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

jukku

Mopot sekä minä sijaitsemme Porvoossa Saksalan kylässä, todennäköisesti kunnes kuolema meitä erottaa, ;-)

Jos muistini pitää paikkaansa niin palikat pitäisi riittää kahteen TSDI-Pököttimeen ja jäisi vielä varaosiksikin.

TSDI-Pököttimistä ei ole perintökaluiksi pojanpojille koska suoraruisku 2T-koneet ovat hyvät kun ne toimivat mutta varsinaisia murheenkryynejä kun suoraruiskut, ecu ja käynnistyksen esto temppuilee.

Elystar 50 TSDI on varsin hyvä mopo isolle (+180cm/+100kg) ajajalle. Väljä ja tukeva runko.

Pököttimet jäivät taka-alalle kun Tomaatti-Tuuti sivuvaunulla ja Tomaatti-Tuutti traikkina ovat vieneet kaiken huomioni.

Nauti elämästä.

Terveisin
Jukku