Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

MopoSportilta vääräkiinnikkeinen pakoputki?

Aloittaja Eki, 17.11.22 - klo:10:19

« edellinen - seuraava »

Eki

Vihdoinkin mopo sport puoti laittoi vastausviestiä putkesta, heidän sivuillaan oli maininta 09-11 vuoden malleihin, laitoin tilausviestiin siksi textin: että käykö varmasti teknisesti, kun malli on 2014, käyttöönotto 2015. Ei ollut keräilijä liikkeessä lukenut koko viestiä ja olihan minun edellinen pösö 2015 mallia ja siihen kävi saman liikkeen sama putki ilman ongelmia. Liike lupasi ottaa tehtaaseen yhteyttä, että onko mitään tehtävissä, toki olen itsekin laittanut tehtaalle Konenikkarin laittaman tehtaan linkin kautta kuvaa ja selontekoa, katsotaan miten käy?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Hieno ele, kiitoksia paljon, onko voimassa mihin asti, mieluusti kesäksi asti. Eki

Lähetetty Windowsin Sähköpostiista

Lähettäjä: Mopo Sport
Lähetetty: maanantai 2. tammikuuta 2023 15.21
Vastaanottaja: erkki.mynttinen@saunalahti.fi
Kopio: asiakaspalvelu@moposport.fi
Aihe: Re: Tehoputken kiinnitys

Hei Erkki Mynttinen,

Pahoittelut kaikesta ylimääräisestä vaivasta, jota olette joutuneet näkemään asian vuoksi.

Tein teille hyvitykseksi 40 euron suuruisen Moposport lahjakortin joka toivottavasti kattaa ylimääräisen vaivan sekä materiaalikulut, jotka ovat teille tästä aiheutuneet. Lahjakortti on tämän viestin liitteenä.

Vielä kerran, pahoittelut asian huonosta hoitamisesta.

Ystävällisin terveisin
Moposport Asiakaspalvelu
Nyt tuli vastaus ja toiveeni vaikka lahjakortista, mikä annetiinkin, nyt liikkeessä toimittiin ok, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eki
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)