Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotian BT49QT-7/ Fude, Tekniikan Maailman käyttötesti 4000km

Aloittaja Steelwing, 03.01.08 - klo:00:29

« edellinen - seuraava »

Baotian

Siihenhän vaihdettiin toinen kaasari , olisiko se kiihdytyspumputon tai muuten notkeampi myös muihin skoottereihin?

Partanen

Mä luulen, että suurin ero uudessa kaasarissa oli se, että se oli ehjä. Vanhasta kaasaristahan oli mennyt luistin kalvo puhki.

Saattoi siinä olla eri suutinkin siinä uudessa kaasuttimessa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Baotian

Muistaakseni kirjoittivat korvauskaasarin toimivan/ kestävän paremmin.

Partanen

Eikös noi ollut kaasuttimen myyneen tahon näkemyksiä asiasta? Tottakai kauppias kehuu omaansa, jos sillä saa tavaraa myytyä. Suuria eroja noissa kaasuttimissa ei kuitenkaan ole, kaikki samalla periaatteella. Sehän oli "Zonerin" kaasari, ja Zonerissa on koneena 139QMB, eli sama kuin muissakin kiinalaisissa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Baotian

Ainoa ero , minkä keksin on, että tuo uusi kaasari ei ehkä ollut mekaanisesti tehorajoitettu. Alkuperäinen ilmeisesti oli, päätellen moottorin 2.2 KW tehostaan.

Steelwing

Niin, jos oli uusi Zonerin kaasari, niin ei varmaankaan ollut sitä tappia siellä (tai ainakaan kaverin Zonerissa ei ollut; ainoat kurit CDI:ssä ja ilmanputsarissa).

Partanen

Mulla lukee rekisteriotteessa 2.2 kilowattia, vaikka myyntimainoksessa oli lukema 2.7kw. Mekaanisella rajoittajalla ilmoittavat tehoksi 2.2, elektronisella 2.7. Mekaaninenkaan rajoituskaan ei olisi ollut järkevä syy vaihtaa kaasutinta, sillä rajoittimen saa helposti pois.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Baotian

Jos eivät olleet tietoisia asiasta vaan uskoivat huollon myyntisuositukseen ja lopputulos oli siksi positiivinen yllätys. ;D

Kinkki

Tuolla ensimmäisellä sivulla oli kirjoitettu että kiinalaiset skootterit ovat ns. yksilöitä kaikki. Todellakin. Itellä oli kinroad merkkinen moposkootteri (samanlainen kuin fude classic). Ajoin sillä noin 27 000 ilman suurempaa remonttia ja sitten heitti käymästä. Toisilla taas saattaa kiinalainen heittää pelaamasta jo siinä 2000 jälkeen. :D On ne kummallisia vehkeitä..

Coastside

Kiinalaiseen teollisuustuotantoon kuuluu kehittyvän teollisuustuotannon ongelmat: Tottumattomuus tuotantotekniikkaan, markkinatalouteen, laatuajatteluun ja materiaalin laadun vaihtelu. Ainoaa kilpailuvalttia eli halpaa työvoimaa hyödynnetään sumeilematta. Ulkomaiset sijoittajat tukevat tätä tuotantorakennetta nopeiden voittojen toivossa.

Nauttikaamme, jos olemme saaneet sen paremman yksilön...
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

titan

Hei porukat minkä numeron tm:ssä oli tämä skootteritesti??laita tieto niin sais käydä lukemassa arviot..


Anna-Maria

Kulut olivat testiaikana kaikkiaan 753 euroa eli lähes yhtä paljon kuin itse mopon hinta.   ;D

Hemmo

Lainaus käyttäjältä: Anna-Maria - 04.07.08 - klo:20:53
Kulut olivat testiaikana kaikkiaan 753 euroa eli lähes yhtä paljon kuin itse mopon hinta.   ;D

Tosin kaasuttimen vaihtoon, joka ei ollut pakollinen toimi, meni 115 euroa.


- ketjun alkupuolella on tämäkin asia käsitelty.

Zorro

Numerossa 1/2009 on juttu kymppitonni kiinalaisella. Lehti ilmestyy 31.12.2008, taidanpa ostaa.  ;D