Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Young motors MTX-1 Kiihtyy huonosti, ja vikaa en löydä itse

Aloittaja Tuomojohannes, 14.05.21 - klo:06:43

« edellinen - seuraava »

Tuomojohannes

Ilmasta riippuen 🤔 Kulkee kylmällä noin . 30km/h eikä saa kaasu pohjassa kierroksia, vaan ns" puolikaasulla , lämpimällä koneella kulkee n.40km/h puolikaasulla, Lämpimällä ja kone lämpimänä noin 3 kilometrin jälkeen nykii, sekä voi ajaa täysi kaasulla ja nopeus noin . 45km/h ja vähän kun höllää kaasukahvaa vähän niin kulkee 50km/h ihmeellinen ongelma, jos joku tietää mikä voisi vika olla, olisin kiitollinen :) . Muuten se "nykii" kiihdytyksessä eikä kiihdy tasaisesti kun painaa kaasua :/

Juuri vaihdoin sähköisen automaattiryyppyn ja jos ryypyn johto irti kulkee, hyvin tuntuu että tehot 2x kertaistuu, mietin että käykö se nyt liian laiha/rikas mutta uusi kaasutin kun ja säädetty lämpimänä, ilmanpuhdistin vakio tuli mieleen että voiko suodattimeen lisätä vaahto muovia jos ongelma korjaantuisi tai muuttaa logon neulan asentoa irroittamalla Pirkan mutta laskenko vai nostanko ?

Coastside

#1
Kiinalainen nelari? Silloin siinä on kalvo joka voi olla puhki ja siksi se ei toimi?

https://youtu.be/IBFq9nHVmks

Kuinka se toimii.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Tuomojohannes

Kalvo on ehjä ja sekä muut kaasuttimen osat ja imukaulan, kaikki alipaine letkut ja vempeleet uusia

Coastside

#3
Onko se koskaan toiminut? On mopoja jotka on rajoitettu 25 km/h ja mittari voi näyttää 30 km/h.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Pese, jos on pestävä ilmansuodatin, pese se huolellisesti,
ja voitele hyvälaatuisella ilmansuodatin öljyllä.
Onhan sinulla alkuperäinen ilmansuodatin kotelo suodattimineen paikoillaan, onhan.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Tuomojohannes

On toiminut viime vuonna normaalisti. Ja on vakiopuhdistin suodattimeen, olen kokeillut vapaavirtausuodattimella ja saa painettua vähän kaasua vain ilman ettei sammu :S

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Tuomojohannes

Siis tulpat + Automaattiryyppyn uusittu yms. Ongelma on kiihtyvyys  kuullostaa että kaasu reakoi viiveellä ja että seos on suuremmilla kierroksilla "tukkoisen kuuloinen"

Tuomojohannes

:D Huomasin! Kun olin neulan asentoa nostamassa , että kaasuttimen alipainekalvossa (uusi kaasutin) kalvossa 3 pientä repeämää joka on nyt varmaan syynä tähän ongelmaan ? , Saako noita kalvoja tilattua erikseen ? Ettei tarvisi koko kaasutinta ?

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04