Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sanli Solifer

Aloittaja so, 01.08.07 - klo:23:58

« edellinen - seuraava »

Timo

Jaa jaa se on toi kiihdytyspumpun kalvo.Aloin vaan miettiä kun virivajassa on toi ACV JA KIIHDYTYSPUMPUN kalvo erikseen myytävänä.Mulla on just tuo pitkä tikku siinä.Onkohan se sitten jossain kaasareissa just tollanen lyhyempi?

karkulainen

Ei, siellä on siis toinenkin kalvo. Se on sen vaijerikiinnikkeen takana kuten Walle jo kirjoittikin.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Timo

aaaa joo joo...tuli taas luettua hätäsesti.

Timo


Tuula

Nyt on virijavaralt tilattu hihna ja mopo-sportilta 6g rullat.
Toivottavasti tulee pääsiäseksi et pääsee vaihto hommiin.

tommi

Lainaus käyttäjältä: Timo - 28.03.10 - klo:15:11
Olkaahan nopeita; 82cc 70e

http://www.virijavara.fi/shop/?133,82cc-sylinteri-kansi-limited-edition-



Ei pahan hintainen. Mulla on itselläni juuri tuo sama satsi, tilasin viime kesänä saksanmaalta ja maksoi posteineen 90e eli pikkasen enemmän. Siinä satsissa oli tosin venttiilijouset mukana.

Voisi melkein tilata varalle toisen satsin. Noita venan jousia mulla on jo hyllyssä useampiakin. Tarvitaan myöskin venttiilivarren kumit, pakoputken tiiviste ja pinnapultit. Joskus miettinyt miksi noissa kansissa ei voisi olla pinnapultteja mukana?

Tuossa ei mitä ilmeisemmin ole pakokaasun kierrätystä kannessa. Jos "somppi" sattuu lukemaan tätä ketjua niin voisi vahvistaa asian. Jos on niin jää sitten tilaamatta..

Saksasta kun tilaa niin saa valita joko kierrätyksellä olevan kannen tai ilman kierrätystä.

Timo

Sain tossa tänään moposportilta multivarin liukupalat ja malossin rullat.

Onneks säily vakio varista tuo rullakuppi ehjänä mihin tulee nuo palat-se on 1mm paksumpi kun tuon mun viri varin kuppi.menee liukupalat timmisti kiinni,ei heilu enää yhtään kun pistää sen paikoilleen.onko siitä mitään haittaa että se ottaa vähän noihin varin seinämiin kiinni,nuo liukupalat? kyllä se liikkuu hyvin edes takas siinä,ottaa vaan ihan pikkusen kiinni

Coastside

Se voi aiheuttaa pientä nykimistä aikansa. Ne voi kyllä hiokin sopiviksi, kun ne kuitenkin vaatii muotoutua. Jokaisen asian huomanneen pitäisi oikeastaan infota tuosta joksko siinä olisi syy toimintahäiriöihin tai rullien kulmikkuuteen. Minulle tuli palat jotka ei liukuneet yhtään, joten asensin vanhat. Silti yksi rulla meni kantikkaaksi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Timo

Onko kellään muuten skootterissa takana 2mäntästä satulaa? mulla on vm,08 siinä on. mietin vaan ku pitää ilmata,ostaa uudet palat,ja irrottaa männät ku ei palaudu kunnolla sisälle.
Palat löysin moposportista,mut en tiiä minkälaiset tiivisteet siellä mäntien takana on.mietin et jos joku tietäs.

sombi

Lainaus käyttäjältä: tommi - 28.03.10 - klo:17:12
Lainaus käyttäjältä: Timo - 28.03.10 - klo:15:11
Olkaahan nopeita; 82cc 70e

http://www.virijavara.fi/shop/?133,82cc-sylinteri-kansi-limited-edition-



Ei pahan hintainen. Mulla on itselläni juuri tuo sama satsi, tilasin viime kesänä saksanmaalta ja maksoi posteineen 90e eli pikkasen enemmän. Siinä satsissa oli tosin venttiilijouset mukana.

Voisi melkein tilata varalle toisen satsin. Noita venan jousia mulla on jo hyllyssä useampiakin. Tarvitaan myöskin venttiilivarren kumit, pakoputken tiiviste ja pinnapultit. Joskus miettinyt miksi noissa kansissa ei voisi olla pinnapultteja mukana?

Tuossa ei mitä ilmeisemmin ole pakokaasun kierrätystä kannessa. Jos "somppi" sattuu lukemaan tätä ketjua niin voisi vahvistaa asian. Jos on niin jää sitten tilaamatta..

Saksasta kun tilaa niin saa valita joko kierrätyksellä olevan kannen tai ilman kierrätystä.

Kannessa ei ole kierrätys tsydeemiä..ja venttiilivarren kumit tulee mukaan..lisätty myös sivuille..


Tuula

Ny on rullat ja hihna vaihdettu.

karkulainen



Tekisis mieli ostaa nuo, mutta rittäisi jos ostaisi hihnan, putsarin, suuttimen ja ketjunkiristimen.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Timo

Jos rahaa on niin kaikki vaan tilaukseen :D

karkulainen

Siinä se ongelma on, tilllä tasan 6snt ja pitäis ostaa osia ja muutama kate + maalata ne jne. ::)
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

nurppa71

Emännän solikassa tulppa on pirun musta.
Mitä tehdä??
Just silleen ;)