Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

-Zone-

No nyt on ainakin kiinnileikkaaminen poissuljettu :) ;D

pösömiäs2

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 30.03.16 - klo:19:50
No nyt on ainakin kiinnileikkaaminen poissuljettu :) ;D
Eli voin ajaa? Veikkaan että savuttaa saatanasti mutta eipä tuo nyt niin vakavaa ole :P

Coastside

Se on viisinkertainen seos. Litraan kuuluu 0,2 dl öljyä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pösömiäs2

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 30.03.16 - klo:20:37
Se on viisinkertainen seos. Litraan kuuluu 0,2 dl öljyä.
Tiedostan kyllä sen että se on viisinkertainen seos (itse laitan aina litraan 0,3dl öljyä), mutta kysymys kuuluu mitä seuraa kun lähden pihasta ajamaan? Kaveri väitti, et voin ajaa huoleti. Kelasin koulumatkat ajaa (yht 10km) ja sit sen jälkeen heittää bensaa lisää tankkii ilman öljyä.

openflow

Kyllä sillä ajaa voi, ainoa riski on että se sotkee tulpan mustaksi ja käynnistyminen voi vaikeutua.

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: pösömiäs2 - 30.03.16 - klo:20:15
Eli voin ajaa?
No jos suinkin vaan pystyt ja sen sinisen pilven keskeltä mitään näet.. :)

pösömiäs2

Kiitos -Zone- ja openflow avusta. Lähetään huomenna kokeilemaa :D :D

Leiskale

Osaisko joku tietävä selittää että mikä tämä on?
https://www.google.fi/search?q=variator+lock+washer&espv=2&biw=1378&bih=882&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi27Kq3-_TLAhVxSZoKHQYGDtwQ_AUIBigB#tbm=isch&q=toothed+lock+washer&imgrc=2Qa8Q8v9iFQn7M%3A

Nimittäin kun otin putken piaggion koneesta pois niin lattialle tippu tollanen ja nyt ei pysy se pakoputken kiinnityspultti kiinni  :-\ ja jos joku osais neuvoa viel et mihin toi menee :D Siinä mun vastaavassa "prikassa" on vain 6 hammasta.

pera8x

se on prikka, jonkun sortin lukkoprikka. kuuluu sinne pultin juureen ja tarkotus on lukita pultti, ettei tärinästä irtoa.

Kinkster

Tyhmä kysymys, onko normaalia, että kun starttinappia painaa niin ekaan sekunttiin ei tapahdu tai kuulu yhtikäs mitään ja vasta sitten alkaa startti pyörimään? Akku aivan uusi ja vasta ladattu.

pekpel

Ei ole normaalia, kyllä sen startin pitäisi lähteä pyörimään heti eikä hetken päästä..
Vika voi olla joko starttinapissa, sen johdoissa/johtoliitoksissa, jarruvalossa tai jarruvalokatkaisijassa, starttireleessä, maadoituksissa tai itse startissa
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Kinkster

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 05.04.16 - klo:16:00
Ei ole normaalia, kyllä sen startin pitäisi lähteä pyörimään heti eikä hetken päästä..
Vika voi olla joko starttinapissa, sen johdoissa/johtoliitoksissa, jarruvalossa tai jarruvalokatkaisijassa, starttireleessä, maadoituksissa tai itse startissa
Tattis infosta.
Pitääpä siis tutkia asiaa tarkemmin kelien lämmettyä hieman.

Leiskale

Voisko joku kertoa hajonneen automaattiryypyn oireista KYLMÄLLÄ säällä? Piaggion 50cc 2-tahti kone siis kyseessä. Voiko jotenkin olla mahdollista että se ryypyn neula on jumittunut jompaankumpaan ala-/yläasentoon? Mulla siis röpöttää ja savuttaa hirveesti ku lähtee ajamaan kylmällä säällä ja se röpötys kuitenkin loppuu mutta vasta kun oon ajanut vajaat kilomentrin ja koneen lämmettyään :-\ Ennen ei muistaakseni tehnyt samaa mutta nyt siinä on tehoputki niin voiko se vaikuttaa asiaan?

pera8x

eikös se ole kutakuinkin vaan hyvä asia, että vähän röpöttää ja savuttaa, kunnes lämpenee? kyseessä on kuitenkin kaasutin vehje, eikä siitä saa optimaalista kelissä, kun kelissä ja koneen lämpöjen ollessa millon mitäkin. parempi se on, että käy vähän rikkaalla, mutta lähtee käymään ja muuten pelaa. kun toinen vaihtoehto on, että käy kylmänä laihalla ja on vaikeuksia saada käymään ja sitten kun käy, niin ei tottele kaasua juuri ollenkaan... noin sen asian ainakin itse koen. kakstahtarit muutenkin vähän sauhuttelee kylmänä enemmän, kun kuumana.

Leiskale

Jees kiitoksia tiedosta! Eipä tossa muita "vikoja" olekkaan niin antaa sit vaan olla  ;D