Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

remu889itse

Minäpä teen tämän huomenna:)

remu889itse

Ja bensaa tulee kunnolla heti kun ottaa bensaletkun pois kaasutimesta.Ei tarvi imeä

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 07.09.15 - klo:22:37
Ja bensaa tulee kunnolla heti kun ottaa bensaletkun pois kaasutimesta.Ei tarvi imeä
Hana on jämähtänyt pysyvästi auki tai siellä on hanan venttiilissä roskia välissä ja se ei siksi sulkeudu.

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 07.09.15 - klo:22:37
Ja bensaa tulee kunnolla heti kun ottaa bensaletkun pois kaasutimesta.Ei tarvi imeä

Onko sulla alipainehana, jos on niin Zonen kirjoituksen mukainen ongelma.

Manuaalinen hana valuttaa toki ilman imemistä, jos on vaihdettu manuaalinen hana, niin onko tukittu alipaineletku tai letkun paikka?

Niin ja selvennyksenä, imeminen tapahtuu alipaineletkusta, ei bensaletkusta.

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Nuukailija - 08.09.15 - klo:00:23
Niin ja selvennyksenä, imeminen tapahtuu alipaineletkusta, ei bensaletkusta.
;) "Jälkimausta sen tunnistaa.."

remu889itse

Voi v***u tietenki tiedän että imiminen tapahtuu alipaine letkusta ja alipaine letku on Käytössä!Elikkä mitä teen nyt?

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:12:08
Voi v***u tietenki tiedän että imiminen tapahtuu alipaine letkusta ja alipaine letku on Käytössä!Elikkä mitä teen nyt?

Vastaus on helppo, uusimme rikkinäisen alipainehanan, ellei sitä voi korjata...;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...


pera8x

ei, kun testaan sen hanan toiminnan. ja jos toteat sen rikkinäiseksi, niin sitten ostat sen uuden hanan. eli otat molemmat pensahanan letkut irti. toisen letkun kaasuttimesta ja toisen kurkusta. sitten imet siitä letkusta, mikä meni kurkkuun. ja tadaa! nyt pitäisi siitä toisesta letkusta tulla pensiiniä. ja jos ei tule, niin hana on rikki. taikka jos tulee ilman imemistäkin, niin sillonkin hana on rikki. aika yksinkertaista.

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:12:08
Voi v***u tietenki tiedän että imiminen tapahtuu alipaine letkusta ja alipaine letku on Käytössä!Elikkä mitä teen nyt?

Suosittelen, että viet mopon huoltoon.


remu889itse


A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Nuukailija - 08.09.15 - klo:14:15
Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:12:08
Voi v***u tietenki tiedän että imiminen tapahtuu alipaine letkusta ja alipaine letku on Käytössä!Elikkä mitä teen nyt?

Suosittelen, että viet mopon huoltoon.

Komppaan, jos todellakin haet vain täältä neuvoa,etkä ymmärrä yhtään mitä neuvotaan ja olet tekemässä. Pyydä pätevä kaveri avuksi tai kiikuta korjaamolle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

remu889itse

Kyllä minä ymmärän nyt jotakin ainakin :D

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Nuukailija - 08.09.15 - klo:14:15
Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:12:08
Voi v***u tietenki tiedän että imiminen tapahtuu alipaine letkusta ja alipaine letku on Käytössä!Elikkä mitä teen nyt?

Suosittelen, että viet mopon huoltoon.

Minäkin komppaan, toinen vaihtoehto on että, lähin foorumilainen käy avustamassa.
Tämä henkilö tosiaankin tarvitsee apua, moottoriongelmassaan.
Kolme kuukautta on pohdittu, ja annettu ohjeita yhden miehen, yhteen ja samaan ongelmaan.
Ehkä on aika käytännön toimille.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:14:32
miksi?Nuukailia

Jotta saisit mopoosi toimivan tyhjäkäynnin ja pääsisit nauttimaan mopollasi kruisailusta.