Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

remu889itse

Siis skootteri toimii täydellisesti ajossa ja TYHJÄKÄYNTIÄ ei käy joten eikö e tyhjäkäynti suutin auta?ja olen ottanut kaasuttimen irti jo varmaan 10 kertaa :)

-Zone-

Lueppas tuo mun viestini edelliseltä sivulta ja katso kuvaa.

remu889itse

Edelleenkin minulla on kaasuttimessa vain ilmaruuvi ja tyhjäkäyntiruuvi ei ole mitään muita säädettäviä ruuveja

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 07.09.15 - klo:00:27
Edelleenkin minulla on kaasuttimessa vain ilmaruuvi ja tyhjäkäyntiruuvi ei ole mitään muita säädettäviä ruuveja
Voi pyhä yksinkertaisuus ! No niin pitääkin!
Eli siihen kaasariin on tehty ilmaruuvi eikä seosruuvia, PISTE. Sen tietää siitä kumpi on kyseessä sijaitseeko se luistin ja moottorin välissä vaiko luistin ja putsarin välissä.

remu889itse

tuossa sinä sanot että kummatkin olis olemassa...

-Zone-

#1925
Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 07.09.15 - klo:00:35
tuossa sinä sanot että kummatkin olis olemassa...
Voi jeesus.. :) Meikä lopettaa jo, ei näemmä mikään auta. Ei vaikka rautakangesta vääntelis.

remu889itse

wut? nuukailia "Kun kysyt tuota, että auttaisiko isompi tyhjäkäyntisuutin ja se on moneen kertaan jo kerrottu, ettei tyhjäkäyntisuutin vaikuta kuin tyhjäkäynnillä, niin väistämättä tulee kuva, ettei ole luettu vastauksia lainkaan?" Olen puhunut kokoajan melkeinpä että ei käy tyhjäkäyntiä mutta muuten toimii täydellisesti nii mitä sekotat mua?

-Zone-

Koita nyt hyvä mies lukea noita mun viestejä ja mieluiten ajatuksella.
Tuossa sun lainauksessa mä kerron helkamalle, että seosruuvi ja ilmaruuvi on eri kohdassa kaasaria, EN VÄITÄ SULLE ETTÄ NE MOLEMMAT OLISI SAMASSA KAASARISSA.

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 07.09.15 - klo:00:24
Siis skootteri toimii täydellisesti ajossa ja TYHJÄKÄYNTIÄ ei käy joten eikö e tyhjäkäynti suutin auta?ja olen ottanut kaasuttimen irti jo varmaan 10 kertaa :)

LainaaKierrokset alkavat laskemaan melkeinpä välittömästi ja todella nopeasti kun päästään  4000rpm.Auttaisiko isompi tyhjäkäynti suutin ?

Jahas, 4000 kierrosta ei ole enää tyhjäkäyntiä, tyhjäkäyntipiiri vaikuttaa vain 0 kaasulla ja vähän 1/4-kaasulle saakka, kuten aiemmin laitetuista linkeistä selviää.

Jos se toimii ajossa täydellisesti ja kumminkin kierrokset laskee välittömästi kun päästään 4000 kiekkaan, niin tuo on jotenkin mahdoton yhtälö.

Pääsääntöisesti:
2-t kaasuttimissa on ilmaruuvi, joka säätää ilman määrää.

4-t kaasuttimissa on seosruuvi, joka säätää bensan määrää.

Toinen säätää bensan määrää ja toinen ilman määrää, mutta molemmilla säädetään loppupelissä niitä seoksia 0-kaasulla ja tuonne 1/4-kaasulle saakka on jotain vaikutusta.
Lue se 2-t säätö-ohje moto.net palstalta, joka on kahdesti jo annettu, siinä kerrotaan kuinka säädät niitä ruuveja joita sinulla on käytössäsi.


helkama sc-r

#1929
Säädä ilmaruuvia aluksi 1,5 kierrosta auki, sitten kun se on kiinni.
Tulppaa ei kannata avata ennen kun kone on hetken jäähtynyt, ettei tule helicoilkierteet mukana.
Luistin neulan nosto voisi auttaa ainakin vähän + tyhjäkäyntiseoksen säätö.

remu889itse

Miten voin v***u säätä tyhjäkäyntiä jos se ei käy sitä 0 kaasulla........

helkama sc-r


remu889itse

Helkama... Olen säätänyt ruuvimeisselillä tyhjäkäyntiä kun kaveri on pitänyt kaasua 2000rpm mutta ei silti auta

-Zone-

Olin päättänyt etten koskaan postaa tätä, mutta nyt sen teen..
http://tinyurl.com/nk3bv7z

Mun viimeinen neuvo on että otat pari sivua pakkia ja luet jokaisen postauksen niihin syventyen.

remu889itse

Ja sen takia kysyin että voisiko 30 kokoa isompi tyhjäkäynti suutin auttaa yhtään....