Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinalaisten variaattorin säätöä

Aloittaja Partanen, 30.06.07 - klo:13:51

« edellinen - seuraava »

Coastside

Tehon puute se syö huippua ja 10 km on tehossa paljon. Jos vari antaa myöten ei huiput ole kuin kierroksista ja tehosta kiinni. Jos kulkee alamäkeen kovempaa niin tehon loppuminen on syy.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jorma

Onkos tälläisestä mitään hyötyä http://www.centralscooters.co.uk/product_info.php?cPath=514_654_658_497_706&products_id=3933 skootterissa joka on muuten vakio, mutta narakun sport etuvariaattori?
Ja entäs minkälaista muutosta kulkuun/käytökseen toisi erilainen kytkin, kytkinkello, vastapainejousi ja/tai joku tämmönen http://www.centralscooters.co.uk/product_info.php?cPath=514_654_658_497_626&products_id=3822 ??? ???

karkulainen

Ei nuo pitkän välit ole järkeviä jos muu kokoonpano sisältää vain varin, kiihtyvyys saattaa laskea hieman. Tuolla takavarinlautasella on jo jotain vaikutusta, ei päätähuimaava sekään. Mielummin sitten jotain viriä koneeseen.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

jorma

Niin sitä kyllä vähän ajattelin itsekkin, että ei ehkä suurta vaikutusta ole. Mutta mitä tuo takavarinlautanen käytännössä tekee vaikuttaa ja mikä ero on alkuperäiseen itse osassa?

Timo

moposportin tietojen mukaan se nostais jonkuverran kiihtyvyyttä ja vääntöä.

jorma

Lainaus käyttäjältä: Timo - 27.04.10 - klo:20:11
moposportin tietojen mukaan se nostais jonkuverran kiihtyvyyttä ja vääntöä.
Jonkun verran on aika laaja käsite, mutta jos joku jolla on tommonen on/ollut kiinni vois kertoa vaikuttaako oikeasti? Ja mitäs tommoseen vakio koneiseen vaikuttaa sport kytkin noin niinkun käytännössä`?

Timo

Eipä siinä suurempaa vaikutusta ole.tietysti pitää paremmin,ei luista niin paljon.
Hyvänä esimerkkinä mulla on tuo Narakun kytkin.3 jokasta kytkimen palaa on noin 1cm pitempi kuin vakiossa,ja paloissa on vielä jotain kupari lastuja tai vastaavaa.kyllä se pitää.


karkulainen

LainaaKoska absoluuttinen innovaatioita energia-alalla, voimme tarjota sinulle kierre valvontaa Naraku. Kanssa kierre ohjaus tapahtuu torsional liikkeelle anturi pystyy korvata täysin ja suorituskyvyn heikkenemistä johtuen kitkaa menetys. Tuloksena on erittäin puhdas lyönti muuntimen läpi. Esityksiä on ollut havaittavissa ungetunten moottoreita. Ajoneuvon kiihtyi huomattavasti paremmin. Esijännityksen määräytyy korkeus kasvoi hieman eli 15% suurempi paine jousi. Kokoonpanon aikana, lämmönkestävää muuntimen pitäisi rasvat laakerointi voi käyttää. Voidaan käyttää ajoneuvoissa skootterit ungetunten high-end ja Racing.

Kuvattu lukitusnastaan ei anneta, tämä on vain ohjeellisia!
Google translate. :D

Tuo siis vähentää jousen kiertelyä.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

jorma

Eli pitäs vissiin kiihtyä paremmin, mitä tuosta siansaksasta sai selvää!

huoltomies

kun ekan skoben ostin joku 6vee sitten mulle suositeltiin 5,5 tai 6g rullia ostin 5,1g ja on edelleen sellaiset ja se 82cc pytty,kaikki mäet menee sen mitä vehjekkin kulkee ei tipu vauhti!

Timo

huomasin tossa skobassa seuraavaa;

ku mulla on tuo virivajan virivari,mitäs sillä on nyt ajettu...1000km.se liukuholkki mikä menee varin läpi,on väljä siinä reiässä.kilisee aika hyvin.kaikki on vielä kasassa,kokeilin vaan heiluttaa varia,liikkuu aika lailla.
Voiskohan tuo vaikuttaa tehon puutteeseen,onko tuo sitte vaarallista?

Coastside

Minulla on uusi vari jossa on teräs-teräs holkki. Voitelin sen ja sadan kilsan jälkeen avatessani holkki liikkui nihkeästi ja rasva oli palanut tervaksi.  Uusi myyntiä lisäävä innovaatioko?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

karkulainen

Timo, sehän voisi periaatteessa ruveta tärisemään ajossa? Sehän ei sitten tee hyvää koneelle.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

tommi

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 03.05.10 - klo:23:27
Minulla on uusi vari jossa on teräs-teräs holkki. Voitelin sen ja sadan kilsan jälkeen avatessani holkki liikkui nihkeästi ja rasva oli palanut tervaksi.  Uusi myyntiä lisäävä innovaatioko?

Siltä näyttää. Melkein arvasinkin ettei se tule kestämään niin hyvin kuin se itsevoiteleva systeemi.