Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

skootterin suojapeite

Aloittaja Kumitassu, 30.01.13 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

Partanen

Eihän autojakaan peitellä peitteellä vesisateen vuoksi. Tai jotkut saattaa peittää, mutta niillä onkin maalipinnat täynnä pientä naarmua. Eikä ne autojenkaan sähköt miksikään mene. Tiivis suojapeite on huonompi vaihtoehto kuin ei peitettä ollenkaan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Coastside

#16
Siihen voi vetää "mustekalat" alle ennen pressua niin saa vaikka mikä myräkkä riepoa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Partanen

#17
Jos joku on vuosikaupalla lyönyt päätään seinään pitämällä vesitiivistä rättiä kiinalaisen moponsa päällä, niin voi olla vaikea ymmärtää muuta. Mä kerron tapani mukaan myös vaihtoehtoja. Jokainen sitten itse päättää mikä on tärkeää.

Oikeasti, nuo ajoneuvot on tehty ulkokäyttöön. Kyllä ne sateen kestää. Ne linnunjätökset olisi hyvä syy suojata, mutta nekin välttää, kun ei säilytä ajokkiaan puiden alla.

Ei kiinnostaisi yhtään alkaa ajolenkin päätteeksi paketoimaan skootteria muoveihin mustekaloilla. Puhumattakaan suojapeitteen jatkojalostamisesta itse tehdyillä tuuletusaukoilla.  ;D
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

harriveikko

Kyllä se on totuus,että peittämisestä on "haittaa".No tosta haitasta nyt niin tiedä,mutta sen tiedän,että mopo on tehty ulkoilmaan ja takuulla sen kestää.Pölvästin hommaa tollanen peittely.Peittelet sielä kerrostalon pihalla sitä mopoos,niin kyllä jokupäivä tulee valkotakkiset miehet ja vie sut mennessään.Siltä reisulta tuskin on enää paluuta.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.