Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Takavari atomeiksi (kiinalaiset)

Aloittaja Coastside, 02.11.10 - klo:06:07

« edellinen - seuraava »

openflow

Mistä skootterista on kyse(merkki+malli) ?

Katoppa tätä linkkiä vielä uudestaan. Holkin alta pitäisi löytyä urat. Urissa on tapit, yleensä 2-3 kpl, ja ne pitää ottaa pois. Tälläinen rakenne taitaa olla kaikissa nykyaikaisissa mopo-skoottereissa.

pekpel

#16
Lainaus käyttäjältä: jaska.k - 07.04.11 - klo:06:36
eipä noista kuvista paljoa apua ole tuohon vikaan kuvaan olen jäänyt jumiin eli lautaset pitäisi vielä erottaa omassa vakio levyssä ei ole tuota uraa
Siis mitä uraa tarkoitat?

EDIT:

Meinaisko noita tiivisteitä ja niiten uria?
Ja voihan siinä olla joku lukkojousi niin kuin aina ihanan saabin vetoakselissa.
En ala arvailemaan kun ei kaveri kerro mitä edes puretaan, silloin vaan sanon että bensaaa paljon ja kipinä mutta vaan omalla pellolla perskes,,,
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

jaska.k

#17
tuolla uralla meinasin sitä missä se tappi kulkee vakio on umpinainen pitää illalla kaivella stefa irti ja katsoa onko alla kynsisokkaa ja jos saan irti sitte saapi mietti miten ne tapit irtoaa

EDIT:

kiitos openflow katsoin tarkemmin kuvat päivällä ymmärsin yskän levy on nyt vaihdettu mitä huomasin vaihdon jälkeen himpun enemmän vääntöä huiput tuli matalammila kierroksilla vastaa vikahan oli miksi en saanut ekalla kerralla vastapainejousen alempi kuppi
joka ei irronut pösön kokoonpanolinja oli sniiduillut vaseliinin kanssa ylempi o rengas oli kuiva ja hirtti vastaan joutui ihan voimaa käyttämään että lähti irti ;D

pekpel

Milläs vaseliinilla olette voidelleet noita paketteja?
Mulla manuaali vihjailee että pitäis vaseliinin kestää yli 230 asteen lämpöä.
Hätäpäissäni meinaan bellaan laittaa crc:n kuumankestovaseliinia, sille luvataan hetkellisesti 200 astetta, mutta mutta, tuoteseloste myös sanoo että itsesyttymispiste on noin 200 astetta.
Tuleeko kovassa jatkuvassa ajossa fireburnis fiilikset vai sulaako nuo rasvat vaan huitsin nevadaan sieltä.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

openflow

Luulisin, että crc-vaseliini toimi ihan hyvin. Varin normi lämmöt on reilusti alle 100 C.

Samppa

NLGI 3 -luokan tavaraa suosittelevat monet korjaamokirjat.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Nikke

Jos  kiinanpommin takavariaattorin stefat falskaa, nii uudet löytyy hondan merkkitiskilltä. osanumero 91211-GK8-013. muistaakseni hinta oli jotain 4 euron kieppeillä

jaani

Entä jos en saa variaattorin kantta edes pois ? :DD (ja otin kaikki pultit irti).Ja voimatoimin yritin,myös hienovaraisesti,mutaa ei sitten millään!!????

Coastside

Tarkista että otit ne kaikki 8. Siinä on pari ohjuriholkkia jotka ruostuvat kiinni. Siihen voisi koettaa työntää väliin puukon terän ensin takaa ja sitten keskivaiheilta ylhäällä jossa muistaakseni toinen niistä on ja toinen etukulmassa alhaalla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

baukku

Liukuvasaralla saa helposti naputeltua jumissa olevaa koppaa irti. Vasaran pää vain kopan alapinnalla olevaan tuuletusreikään ja naputtelua. Ohut koukkupää mahtuu myös perän tuuletusreikään.
bt49qt-9O3 Milan Sport -07