Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nyt asiantuntijat: videosta arviot mopon viasta?

Aloittaja Eki, 17.07.24 - klo:10:42

« edellinen - seuraava »

Palosella

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 22.07.24 - klo:13:35
Lainaus käyttäjältä: Palosella - 22.07.24 - klo:11:24
Lainaus käyttäjältä: Eki - 22.07.24 - klo:05:21romujahan nämä 450€:n vehkeet on.

Tuo on hyvä tiedostaa jo valmiiksi :D

Mun sf2 maksoi kolme vuotta sitten 350, ja remonttiin meni kaikkineen himpan yli 200, ja nyt pösö elämänsä kunnossa. Huom, vakiovariaattori, vain sito putki ja 17.5mm dellu. Ei mitään ongelmia missään kohtaa skootteria.

Onnea uuden mopon johdosta ja pitkiä kilometrejä.

Jep, välillä halvallakin voi saada hyvää

Samppa

Tietysti täytyy huomioida, että Ekillä ei ole remppapaikkaa eli toivotaan, että tulee kerrasta hyvä.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 22.07.24 - klo:14:41Tietysti täytyy huomioida, että Ekillä ei ole remppapaikkaa eli toivotaan, että tulee kerrasta hyvä.
Kyllä lukittu mopokatos missä ei pistorasioita, valokin on hämäräkytkimen takana, otsalamppu ja kesäaika, pystyy jotain tekemään.
Ollut vuodesta 1997 alkaen 28 skootteria.

Eki

Coastside

Lainaus käyttäjältä: Eki - 22.07.24 - klo:16:37
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 22.07.24 - klo:14:41Tietysti täytyy huomioida, että Ekillä ei ole remppapaikkaa eli toivotaan, että tulee kerrasta hyvä.
Kyllä lukittu mopokatos missä ei pistorasioita, valokin on hämäräkytkimen takana, otsalamppu ja kesäaika, pystyy jotain tekemään.
Minä tein sovitteen ottaa sähköä lampunkannasta, vaikkei sille ole ollut pajoa käyttöä. Ledityövaloja saa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Olen miettinyt mutta ei niin paljon tarvetta että olisin rakentanut sovitteen ja se kantakin on täysin poikkeava kuten lamppukin.

Kari69

Meillä on 2 Kymco Agilityä käytössä.

1. maksoi 400 €. Sillä on ajettu jo miltei 10 000 km neljän kesän aikana. Nyt mittarissa on 17 000. Hihna katkesi kerran. Mitään varsinaista vikaa ei ole ollut. Takarengas on uusittu ja akku viime viikolla.

2. maksoi 130 €, koska se oli viallinen. Moottori piti pahaa ääntä. Se tuli kuntoon, kun laittoi paikalleen alkukäyrästä pudonneen 6 mm ruuvin. Lataus tuli kuntoon, kun lisäsi maadoitusjohdon moottorista keulaan. Tälläkin on ajettu jo 7000 km ilman yhtäkään vikaa. Mittarissa nyt yli 17 000 km. Takarengas on uusittu.

Ajoa siis yhteensä 17 000 km ilman vikoja ja mopot maksoi yhteensä 530 €. Mulla on kolmaskin samanlainen, sillä on ajettu vasta 5000 km. Kulultaan ne on kaikki samanlaisia. Kiihtyy huonosti, mutta kulkee oman mittarin mukaan 70, GPS:n mukaan 63 km/h.