Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 2 staattori

Aloittaja Antti2025, 02.05.25 - klo:14:27

« edellinen - seuraava »

Antti2025

Moi,

Onko teillä tietoa tarvike staattoreista? Ongelma mihin tarvitsisi vinkkiä on, että meillä alkuperäinen staattori on 8 kääminen ja nämä tarvike staattorit on 6 käämisiä. Sopiiko nämä 6 käämiset 8 käämisen tilalle?

Skootteri on 2002 mallinen. Ja erittäin heikon kipinän takia staattoria ollaan uusimassa. Tulppaa ja puolaa on jo vaihdeltu.

A_sentaja

Ei kait käämien määrällä ole niinkään välilä,mutta tarkkana saa olla pösön staattoreita on kahta mallia. Ajonestollisiin oma ja ilman ajonestoa oleviin omansa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Antti2025

Onko heittää vinkkiä kuinka ne erottaa toisistaan? Tää pojat skootteri on sitä ajonestollista mallia.

A_sentaja

Se mainitaan nettisivuilla kun tilaat,onko käypäinen,ja huomioitavaa myös se onko sähköinen öljypumppu. Ainakin näin itse sivuja selailleena.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Antti2025

Olisko sulla laittaa suoraa linkkiä staattorista jossa nämä mainittaisiin?
Nyt jo meille tulleessa staatorissa on yksi ylimääräinen punainen johto.
Tämmöistä kun ei vanhassa ei ole.

konenikkari

Voisitko pistää linkkiä minkälaisen staattorin tilasit
ja mistä, ja minkä näköinen on se alkuperäinen staattori.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

konenikkari

Kipinää pitää kokeilla pelkästä puolan johdosta
sillä myös itse tulppa tai sen hattu voi olla rikki.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Antti2025

Vaivaan saatiin lääke cdi boxin vaihdolla.

Kiitos vinkeistä!

konenikkari

:) Hienoa että skotu toimii taas, hetken levättyään
 :) Ja alkaneen kesän kunniaksi :D