Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Skootterin kaasuvaijerin voitelu

Aloittaja Romoni, 24.10.19 - klo:12:22

« edellinen - seuraava »

Romoni

Se käy helposti - helpommin kuin alkujaan luulin. Kokeilin videossa esitettävää niksiä, mutta käytin apuna lääkeruiskua ja neulaa jolla ruuttasin öljyä vaijerin sisuksiin ja hyvin meni. Ei tarvinnut purkaa mitään - yes. Syyshuollot tehty ja kulkupeli talviteloilla.

https://www.youtube.com/watch?v=3vLpOZK6n1E

Keeway Fact EVO E4 EFI vm.2018
Moottori: QJ137QMB

Ei se niin mene etteikö se jotenkin mene...

Coastside

Minä olen voidellut irrottaen yläpäästä, jos nyt ei jo muutenkin ole ollut irti. Pussiin öljyä. Sidon pussi vaijerin päälle tiukasti ja asetan vaijerin roikkumaan  niin että öljy valuu vaijeriin. Kun öljy ilmestyy toisessa päässä olevaan pussiin, on voitelu tehty. Moottoriöljy toimii parhaiten.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Myös uusi vaijeri kannattaa voidella, ennen asennusta, jolloin se on helppoa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Romoni

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 24.10.19 - klo:12:43
Minä olen voidellut irrottaen yläpäästä, jos nyt ei jo muutenkin ole ollut irti. Pussiin öljyä. Sidon pussi vaijerin päälle tiukasti ja asetan vaijerin roikkumaan  niin että öljy valuu vaijeriin. Kun öljy ilmestyy toisessa päässä olevaan pussiin, on voitelu tehty. Moottoriöljy toimii parhaiten.
Minä käytin vaijerin voiteluun aseöljyä, joka toimi ainakin sisäänlaittovaiheessa erinomaisesti ja uskoisin, että voitelu toimii mainiosti.
Keeway Fact EVO E4 EFI vm.2018
Moottori: QJ137QMB

Ei se niin mene etteikö se jotenkin mene...