Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot speedfight

Aloittaja plasmax, 03.07.13 - klo:01:50

« edellinen - seuraava »

plasmax

Vakio kurkku vakio gurtner

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

plasmax

#62
Parhaimmillaan se o kulkenu figft1 mittaristolla joka yltää 100 asti pienel marginaalil tappiin saakka niin et perä alkanu täristämään no eise ihmekkää oo et sylinteri sillee väljäks ois menny kerta normi josta imupuolta vähän muokattu  ;D

EDIT:

Sylinteri imukanavist klunssit poistettu prikka pois hukkaputki ja katti sekä änkän ja putken välist kuriste holkkii porattu isommaks pikkujutuilla aika hyvi saanu eloa laitteesee

konenikkari

Ok ja siis imupuolen muokkaus tarkoittanee vapaavirtaus suodatinta joka sallii hiekan kulun vapaasti moottoriin  ::) 8)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

plasmax

Eese tarjota muutakin dremeliä sylinterin imukanavaan tää vakio putsari on ihan hyvä turhasitä on lähtee muuttamaan viel ois voinu männän helmast ottaa palaa pois mut antanu sen olla viel

plasmax

#65
Enneks ny joku kerkee ihmetellä putken kuristusta ni tos o kuvaa ympyröidyst kohtaa löytyy kuristus

EDIT:

klikkaa kuvaa kyl se siet näkyy (ympyrä).

plasmax

Mp pitstopilta isketty uus sylinteri tilaukseen.Pikase googlettelu tuloksena edullisinvaihtoehto verrattuna mc/n käytettyyn 35euron malliin,johon roskana antavat vanha männä kylkee uus maksaa pyöreesti 63 euroo.sisältäe sylinteri tiivisteet ja uude männä tietysti jospa se sit ens viiko aikan ruppeis taas toimimaa ainaki syytä jo olis :D

plasmax

   

vaikuttaako radikaalisti käytettävyydessä vähän heikon puolenen rööri lienee valmistus vika ?

plasmax

Jep tuo kanava kaikis samallainen tuolla.Eka sylinteri lähtee paluu postissa takasin väljä jo uutena.Männän ollessa yläasennossa sormi/silmä tuntumalla jo erottaa pienen poikittais liikkeen puristuspaineet jäi 4.1 Hyvä fiilis eka tilaus tuolta ja heti maanantaipäivän tuote käteen eiköhä se siittä purraa leegoo hetke aikaa

volle

mikä tos oli vikana,ostikko eriksee männän ja pytyn,mä laitoin just samaisen valurautapytyn ja mäntä setin.pelittäää mainiosti
EI KIPINÄÄ EI PÄRINÄÄ JA EIKU PURKAMAA

plasmax

#70
Klappia männässä kokomatkalla ei sii sen kummempaa vikaa oo käymää sai kun tulpanreiäst öljyy männälle tiputti ja kävi läpimäks asti mittasi paineet eikä muuttunu mihinkää kylmänä ja lämpimänä samat 4 paineet tarjos varmaa samallaine paketti sullaki sylinteri mäntä tiivisteet kaikki samast laatikost

EDIT:

Jos sul kerra samallaine paikal ni viittikkö mitata paljo paineit se sulla antaa etten ny vertaa tätä vallan alkuperäsiin arvoihi

volle

ei oo mittaria mut eihää se mäntä ookkaa mitenkää tiukkasovitteinen.Männnänrenkaat hoitaa sen puristuspuolen.En ymmärtäny sit öljyä männälle juttua vai oliks se bensaa.
EI KIPINÄÄ EI PÄRINÄÄ JA EIKU PURKAMAA

konenikkari

#72
Sylinteriä, mäntää ja renkaita pitäis mitata, ei tahdo onnistua sormella eikä silmällä.
Öljyä pistetään jokaväliin jo kootessa, yksikin kierros täysin kuivana, niin öljyäminen on jo myöhäistä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: volle - 19.10.14 - klo:07:14
En ymmärtäny sit öljyä männälle juttua vai oliks se bensaa.
plasmax arvatenkin tarkoitti, että nosti hetkellisesti puristuksia kippaamalla ylimääräistä öljyä sisään.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

plasmax

Kyllä juuri noit puristuspaineit kohotin hetkellisesti tuolla öljyllä. Pienen lenkin sain eilen tehtyä ja käytettyä lämpimäks asti kunnolla uudet mittaukset eikä puristukset muutu mihinkään ja tosi laiska.Tänään ei sit enää käymää lähtenykkää bensaa sylinteriin taikka putsariin horähtää ja kuolee saman tien ei kauheesti jää vaihtoehtoi ku lähettää se takasi. Imu ei riitä kaasarista bensan liikkeelle lähtöön vanhal sylinteril mitattii joskus samasel mittaril ja 9 lukeman anto oli sitte kylmä taikka lämmin kone