Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Agility City, SATULA

Aloittaja Kari69, 16.07.22 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

Kari69

Ostin Agility Cityn. Siinä on mahtavat 16 tuuman pyörät. Satula on sellaisessa kunnossa, että se pitää uusia. Onko tässä sama satula kuin Super kasissa ?

konenikkari

#1
Hiano peli, ei oo mikään kuoppatutka  :)
Verhoilijat korjaa noita jos satulan runko on ehjä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Kari69


konenikkari

Alkuperäinen päälinen on huono istua ja särkyy helposti.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#4
Yksi keino on ostaa satula jossa on suunnilleen saman kokoinen ja laittaa sen päällys. Ne on klipsattu kiinni.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Husky

Liftaan tähän aloitukseen...

Minulla on Super 8. Haluaisin siihen vähemmän etukenon satulan. Onko kokemuksia miten sitä kannattaisi "täyttää" enemmän sinne Vespojen suorien istuimien suuntaan?

Coastside

#6
Helpoimmin satulan muokkaa retkipatjamuovilla teipaten sen satulaan. Kun hyvä muoto selviää, voi hankkia päällisen, joko itse tehden tai verhoilijalla.  Ohuella vaahtomuovilla tai vanulla pehmentää muotoja.  Akryylipinnoitettu kangas on hyvä ja halpa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kari69

Kyselin Kymcon maahantuojalta satulan hintaa. Maksaa lähes 400 € ja pitää tilata tehtaalta.

Tänään löysin varaosakaupan Englannista. Siellä satula maksaa 124 €.

Tuohon kauppaan kannattaa tutustua. Kaikesta on räjäytyskuvat.
https://www.bike-parts-kymco.uk/kymco-motorcycle