Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

O: Varin tukirulla: Vespa/Piaggio 833989

Aloittaja viisnelonen, 16.05.22 - klo:10:27

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Ostaisin Piaggio Quasar 250-300 koneen varin tukirullan (oem 833989). EHJÄ käytettykin käy (laakerin rahina ei haittaa)
Vastaus yv:llä, jos jollekulle tommonen olis jäänyt ylimääräiseksi

Edit: - Outer diameter: 73/77.5mm
        - Inner diameter: 10mm
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Palosella

Voisko siinä toimia joku IV Golffin moniurahihnan ohjainrulla  ??? Taidan purkaa omasta Vespasta varikopan ja piruuttaan kattoa, mulla on tommonen Golffin rulla hyllyssä kun se sopii aika moneen autoon ;D

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 16.05.22 - klo:10:43
Voisko siinä toimia joku IV Golffin moniurahihnan ohjainrulla  ??? Taidan purkaa omasta Vespasta varikopan ja piruuttaan kattoa, mulla on tommonen Golffin rulla hyllyssä kun se sopii aika moneen autoon ;D

;)  Olet oikeilla jäljillä.. juuri sitä meinaan tutkiskella, useinhan noista on vain laakerin rasvat kuivuneet mutta olen kyllä nähnyt tosi kuluneenkin siis sen muovirullan kosketuspinta. Ja voi se laakerikin loppua kun kuivana pyörii aikansa.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Palosella

Jep. Aika usein vaan on se laakeri laitettu valuvaiheessa sinne, eli sitä ei voi erikseen vaihtaa, vaikka se oliskin ihan yleismallin laakeri. Tuossa tukirullassa sillä muoviosan "kulutuspinnan" kunnolla ei ole niin väliä, hihna ei koske kokoaikaa siihen. Se Golffin rulla kävisi ulkopuolen mitan mukaan, mutta se keskireikä on liian iso. Ainakin tuossa mikä mulla oli hyllyssä.

Olihan muuten hyvä, että avasin sen mun Vespan varikopan. Puheiden mukaan nykyisellä hihnalla on ajettu vaan yksi kesä. Paskanmarjat, hihnasta oli se ulkopuolella oleva aaltopinta hävinnyt 80% matkalta kun kusi lumeen :o