Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.comOsa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.
Prikan poistolla minulla tuollainen kulki mittarin mukaan 80, tosiaan kannattaa hioa se prikka vaan ohuemmaksi.https://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=7621.0
No joo, ens viikolla ajattelin alkaa tutkia mitä sieltä löytyy, täytyy palata sitten asiaan..Jostain olin lukevinani, että se prikka olisi kiinni siinä holkissa vaan lämpösovitteella, ja lähtisi suht helposti irti, en nyt sitte tiedä miten asia on, mutta ehkä se vielä selviää 🤔
Odottelemme nyt( minä ainakin) Tommyn ilmoitusta variaattoriholkista , sen rakenteesta ja mitoista.Jos on porrastettu holkki , niin minä en ainakaan sitä alkaisi sahaamaan ja viilaamaan.Ei pääse palkoille Holkki pitää olla todella siisti koko matkaltaan , ettei se "syö" variaattorikupin laakeria pilalle.Olen melko varma , että sopivaa holkkia löytyy , jos on tarve.Tommy kertoo nyt lisätietoja !
Sahalla ja viilalla kapenee. Voi olettaa että kun mopo on välitetty ilman n. 70 kmh ja kaulus pudottaa 25 kmh, voi jakaa tuon paksuudella ja saa mitä millin työstö lisää.Sahaa ympäri ja holkin pituus-suunnasta, niin viilaamista jää vähän.Fillyssä on sama homma kun nopeus nyt on 38 kmh.Kun kasaa pelkän holkin ja käynnistää, voisi viilata sen pyörittäessä.
Coastsidin om Youtuubkanava olis kiva ja varmasti hyödyllinen.
Leppoisaa joulunaikaa kaikille,ja onnea ja menestystä vuodelle 2022.