Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.comOsa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.
Ei toimi aijaa.com minun koneessa, kokeiltu kahdella eri selaimella..
Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 04.10.21 - klo:09:34Ei toimi aijaa.com minun koneessa, kokeiltu kahdella eri selaimella.. Mulla kyllä tuntuu toimivan. Just eilen laitoin puhelimen myyntiin, ja kuvat laitoin Aijaan kautta.
Nyt klo 1529 ei auennut
Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 04.10.21 - klo:15:30Nyt klo 1529 ei auennutAi niin täähän onkin mun vanha läppäri missä on W7 ja chrome. voi johtua tuosta vanhasta käyttiksestä
Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 04.10.21 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 04.10.21 - klo:15:30Nyt klo 1529 ei auennutAi niin täähän onkin mun vanha läppäri missä on W7 ja chrome. voi johtua tuosta vanhasta käyttiksestäÄlkää hyvät ihmiset enää käyttäkö seiskaa
Sulla on ilmeisesti, aijaa osakkeita, tai asut 5G kepin juuressa,jotain ongelmaa tolla aijaalla on, ei ole käyttäjän vika, jos ei toimiItse käytän myös maksullista kuvat.fi, ja se toimii.