Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Näkökulmia gilera 500 vai downtown 300

Aloittaja WFBPYW, 24.03.21 - klo:10:13

« edellinen - seuraava »

WFBPYW

Moi,kumpi olis parempi vaihtoehto gilera nexus 500 2004 ajettu 50t vaiko kymco downtown 300i 2011 ajettu 14t.
Gilerasta löytyis enemmän tehoja 40hp mutta raskaampi.Kymco taasen kevyempi ei niin tehokas n 29hp ja tässä ne mittari / käynnistys ongelmat jota
nyt myyjä yrittää selvittää.Itse oon jo vanha guppe ja toinen jalka amputoitu polven alapuolelta tosin vielä viime kesänä ajelin triumph speedmaster 900
proteesin avulla hiukkas turvaton olo.Oon aiemmin ajellut piaggio 400 ja tmax 530 ne olivat mukavia skopuja.

Coastside

#1
Mitä me vanhat gubbet tehoilla tehdään? Irvistellään vaan julmemmin. Jos epävarmuus pelottaa niin totuus on että hyvän ja varman kyljessä lukee japanilainen viisaus eli Honda. Kymco on selvästi lukenut noita viisauksia ja oppinut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

HiTec

Tuota Kymco DT kävin joskus kokeilemassakin, mutta niin oli turhankin lupsakka peli ettei mitään rajaa, vaikka 60-luvulla syntyneitä sitä olen itsekin. Eli kyllä sitä nyt jonkin verran potkuakin pitää pelissä olla jotta sillä ajelu tuntuu makoisalta ???

Itsellä siis on jo useamman vuoden ollut tuo Honda Silverwing 600 -01 ja todella vaikea on tuolle voittajaa löytää. Nyt jo lähes 100tkm ajettunakin tämä Honda kehrää kuin kissa, ihan kuten Hondan kuuluukin, eli vasta on sisäänajo kohta suoritettuna ;) Samaten tilaa on penkin alla niin että riittää ja takalaukusta vielä lisää. Ihan kokemuksestakin tuolla kulkee näpsästi "vaihtovaatteet" kun johonkin on menossa, parkissa nakkaa sitten kypärän ja hanskojen lisäksi ajopuvun saappaineen jemmaan ja ottaa nuo siistimmät sitten päälle jatkaakseen sille varsinaiselle asialle. Ja tuon potkun suhteen tämä 600cc rivi-2 moottori vaatii kuskiltakin jo ison A:n ja pitää sanoa että yhtään ei ole liikaa. Vaan sellainennkin erikoisuus tässä vielä että laajimmalla täyskaskollakaan tämän vak.maksut ovat vuodessa vain n. 250e, niin pienet ettei edes 50cc mopolla tahdo vastaavaan enää päästä :o

Eli jos vain nuo kaksi otsikon mukaista on vaihtoehtoina, niin ehkä Nexukseen sitä itse kyllä kallistuisin, tuo Piaggionkin käyttämä Master 500 pata kuitenkin on niin laajalti tunnettu konsepti ettei siinä sen kummoisempia ongelmia pitäisi olla, vaikka pikkasen enempi tamaailmaa tuokin yksilö on jo nähnyt 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Coastside

#3
https://fin.auto24.ee/used/3390762

Eestissä suomesta -12 DT 1700 euroa. Verolaskuri antoi 270 veron.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

https://youtu.be/czdSYxQdx0c

Eniten ajetuista. Kommenttiosio on aika merkkiköyhä: bemari, honda, suzuki, yamaha.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kymco

 Moi :)
Ite ajoin DeeTeellä 55 000km ja tykkäsin, on suht kevyt ja vie vähän bensaa.
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400