Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tyypit vedetty BMW C600 sport

Aloittaja kales, 29.08.12 - klo:15:53

« edellinen - seuraava »

yari67

Onnea uuden hankinnan johdosta, itsekin kuolasin moisen vehkeen perään MP-messuilla kun myivät ylivuotisia huomattavan halvalla pois mutta en raaskinut iskeä kiinni.
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50

sepmur

Kiitokset kerron kun on kertynyt enemmän kokemuksia...
BMW C650 GT High Line 2016
BMW C600 Sport High Line 2014
Vespa GTS 300 Super vm2012
KTM 200 EXC 2006
Kymco Agility City 50 2010

sepmur

ei taida olla muita BMW skootteristeja täällä kun ei tarinaa tule!!

Nyt ensimmäiset 650km ajettu ja eka ns. sisäänajohuolto tilattu (tehdän 500-1200km välillä)

Pyörä toiminut täydellisesti ja olen todella tyytyväinen ostokseeni. Kulutus pyörinut siinä 4,5l paikkeilla per 100km. Tämähän johtuu varmaan turhasta kiihyttelystä.
Ajotietokone ja Trip mittaristot toimii hyvin ja automaatti kahvalämmittimet ja penkinlämmitin toimii hyvin myös. Myös vaimokin tykästynyt olemaan kyydissä muutaman kerran.

Lisävarusteita ei juurikaan tarvitse kun itsellä myös BMW takaboksi ja sadesuojan penkille tilasin.

Millä te muut hoidatte Visiiriä kypärässä ja tuulensuojaa ettei tuu naarmuja.

BMW C650 GT High Line 2016
BMW C600 Sport High Line 2014
Vespa GTS 300 Super vm2012
KTM 200 EXC 2006
Kymco Agility City 50 2010

Pietun

Nyt on tullut 1400 km vetästyä ja aina vaan paremmalta tuntuu. Varustelua parannettu seuraavasti: Tilasin italiasta sivulaukkujen kiinnitysraudat sekä Givin puolikovat laukut, pikalukolla kiinnitys vähän samaan tyyliin kuin takaboxi. Asennus kesti reilun vartin. Kulutusta en ole hirmuisesti tarkkaillut muuta kuin mitä ajotietokone näyttää 3,6 ja 5 litran välillä. Motarilla menee kuin juna ja vääntöä riittää ohituksiin reippaammin kun Xcitingilla jolla joutui odottamaan sopivaa rakoa. BMW ampuu siihen verrattuna noissa nopeuksissa vielä kuin hauki rannasta. Eikä kuljeskele asfaltti railoja pitkin vaan menee nätisti yli. Todella mukava ajettava.

oskuk

#19
Aika mukavasti kertyy kilometrejä. Tuosta visiirinhoidosta: itse suihkaisen ihan ikkunanperuspumppupulosta ja pyyhin wanhasta lakanasta revityllä liinalla. Jos oikein kunnolla tinttautunutta hyönteistä löytyy, niin liinaan kuumaa vettä. Mkrokuituliina olisi hifistin valinta. Paperia en käytä, paperissa on kovia kuituja -jonka kyllä huomaa, jos menee nuhaansa hoitamaan paperiliinoilla....

sepmur

Moi,

joo kilometrejä kyllä kertyy....ja ekahuolto Tiistaina.

Minustakin kulkee hyvin ja maantiellä vakaa kun juna ja kiihtyy tarvittaessa. Ehdottomasti tein oikean valinnan kun hommasin BMW:n. Tankilla olen ajanut noin 330 km ja sitten ei ole enää uskaltanut eli tankille on pitänyt mennä.

Ajattelin lisävarusteena viel hommata sisälaukun tohon takaboxiin ja mahdollisesti navigaattorin.

Oletteko te tehteen millaisa päivämatkoja ja onko kaasuavustin se sellainen pieni muovinpala ollut käytössä pitkillä matkoilla.
BMW C650 GT High Line 2016
BMW C600 Sport High Line 2014
Vespa GTS 300 Super vm2012
KTM 200 EXC 2006
Kymco Agility City 50 2010

sepmur

Nyt agettu noin 1500 km ja täytyy edeleen kehua pyörää.

Viikonloppuna kävin 340km lenkin ajelemassa jossa osa moottoritietä ja hyvinhän se kulki.

Onko kukaan kokeillut Bemarin C 600 muunlaista tuulilasia esim Givin mallit tai jotain joka olisi hieman pidempi.

Kokemuksia??



BMW C650 GT High Line 2016
BMW C600 Sport High Line 2014
Vespa GTS 300 Super vm2012
KTM 200 EXC 2006
Kymco Agility City 50 2010

sepmur

Hei,

nyt on kilometrejä tarttunut noin 2500km ja täytyy sanoa että olen saanut rahalle vastinetta. Kilometrit ajettu kaupungissa ja pisimmät lenkin on ollut 360km päivälenkki maantietä.

Huomioitavaa että kulutus takapoksin on semmoinen et minun ajotyylillä pystyy ajamaan n.300km

Lisävarusteita on hankittu takaboxi (BMW alkuperäinen ja siihen sisälaukku) toimii hyvin
Istuinsuoja
Isompi tuulilasi joka todella hyvä ei kuulu kypärämeluja.

eli ei muuta kuin kovaa ajoa

btw. http://www.bmw-scooters.com/forum/forum.php huippusaiti BMW skootteristeille
BMW C650 GT High Line 2016
BMW C600 Sport High Line 2014
Vespa GTS 300 Super vm2012
KTM 200 EXC 2006
Kymco Agility City 50 2010

yari67

Onko sulle tullut kutsu jakoketjun kiristimen vaihtoon, mistä on ollu puhetta amerikanfoorumilla?
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50

pekka

Minulle tuo kiristin laitettiin 11 000 km huollossa syksyllä. GT malliin päivitettiin mittariston softaa, sivujalan kiinnityksessä tai -kytkimessä, ja alkuperäisessä takaboksin kiinnityksessäkin oli jotain päivitettävää. Pyytämättä ropasivat noita huollossa. Itse ajelin viime kesänä n. 13 tkm Bemmillä, ja iso ja jäykkä alkoi tuntua mukavalta, tehokkaalta ja tukevalta loppukesästä. Pisin päivämatka oli Päijänteen Ympäriajo Turusta ja kertymää päivälle n. 800 km. Laitoin Givin korkeamman tuulilasin ja nyt lasi ylhällä pääsee suhinoista. Ja lasi alhaalla näkee vielä hyvin lasin yli. Vähänkään pidemmälle taipaleelle ihan kelpo peli. Minä "tykkään"! Lähikauppareissun voi tehdä vaikka mopollakin. (Piaggio NRG) :D
Piaggio NRG DD 2007, Honda SH 300 2008, Vespa SS 180 1965, Vespa SS 180 1968, Vespa PX 200 E 1983, BMW C 650 GT 2013, Vespa GS 160 Mk 1 1962

Wanhapappa

Mitä olennaista eroa on BMW C600 Sportin ja BMW C650 GT:n välillä? Tiedän nää säädettävät tuulilasit ym. vaan se olennainen ero??

pekka

Piaggio NRG DD 2007, Honda SH 300 2008, Vespa SS 180 1965, Vespa SS 180 1968, Vespa PX 200 E 1983, BMW C 650 GT 2013, Vespa GS 160 Mk 1 1962

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: pekka - 23.01.15 - klo:19:30
Katteet on vähän erilaiset. Painot, mitat, Hinta
Tavaratilaan GT:ssä menee 2 kypärää, kun Sportissa pitää avata "säkki" takapyörän päälle. Kannattaa katsoa kuvia ja esitteitä.

http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/urban_mobility/c650gt/c650gt_overview.html&notrack=1
http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/urban_mobility/c650gt/c650gt_overview.html&notrack=1

Ja vertailussa:
http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/urban_mobility/c650gt/c650gt_overview.html&notrack=1

Kiitos infosta. Tuossa olen vaan harkinnut vaihtoa ja tuo 650GT kiinnostaisi. Ei vaan ole kovasti näitä myynnissä, nettimotossa yksi aika kovaan hintaan. No, jos joku ostaisi tuon "uudenkarhean" Pösö Satelis viissataseni niin.....?

Pietun

Viimekesänä tuli sitten 10 000 km mittariin, pelkkää nautintoa. Tai huonoin lenkki oli syksyllä kun vien pelin huoltoon ja ylöllä oli ollut pakkasta joten pakko oli mennä erittäin varovaisesti aamupäivällä. Onneksi iltapäivällä oli jo 12 astetta pussalla. Pisin päivälenkki tuli heitettyä n. 800 km. Muuta huonoa ei löytynyt kesän aikana kuin matala tuulilasi. Siihen viritin airflow:n ja suhinat loppui siihe eikä ötököitä kypärän maskissa. Avopotallakin oli jo kiva ajaa hellepäivinä. Suosittelen.

pekka

Skootteriaitassa on edelleen nettisivulla ilmo BMW:stä. Viime keväänä oli liian kallis minulle, mutta nyt pyydetään tarjousta. Voisi kannattaa kysellä? 

http://www.kolumbus.fi/skootteri-aitta/myytavat2.htm

Kyllä sen tuolta Vespojen joukosta löytää... :D
Piaggio NRG DD 2007, Honda SH 300 2008, Vespa SS 180 1965, Vespa SS 180 1968, Vespa PX 200 E 1983, BMW C 650 GT 2013, Vespa GS 160 Mk 1 1962