Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ostinpa Kymcon (Xciting 500)

Aloittaja kales, 08.08.11 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

kales

No niin tuli heräteostona Kymcon Xciting 500:nen ostettua tuntuu melkein paremmalle ajoltaan kun AN650:tä. Tuli kokeiltua molempia mutta pyysivät liikaa 2003 mallisesta niinpä otin Kymcon kokeeksi
eipä kaduta ainakaan vielä mutta katsellaan Wingillä ajetaan matkat ja "mopolla" nurkka-ajot.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

perttikalevi

Minäkin ostin heräteostona Kymcon, mutta vain 300i downtown:in.
Nyt on ajettuna 1000km ja huolto tehtynä (teetettynä) että takuu pysyy voimassa.
Laite on toiminut täysin moitteetta (niinhän sen täytyykin näin uuden laitteen toimia). Ajaminen on tosi vakaata ja mukavaa, jopa verrattuna aikaisempaan Suzuki Epicuroon 125, hyvä sekin oli. Parempi vakaus ja mukavuus johtunevat DT:n pitemmästä akselivälistä? Polttoaineen kulutus edellisessä ja nykyisessä ovat kokolailla samaa 3,2- 3,5 l luokkaa.
Olisi kiva jos muutkin DT:n onnelliset omistajat laittaisivat tänne omia kokemuksiaan.

kales

Tämä xcxitingi on parempi ajeltava kun edellinen AN400:nen ei ota sivutuuli (vaikka oli aikas puhuria eilen) heti menee kun juna.Kulutuksesta en osaa vielä sanoa sillä nyt ei oo väliä meni 5 tai 3l/sadalle jousitus tuntuu paremmalle voisi olla vielä kantavampi (2päällä) tyytyväinen oon ,käytettyhän toi on -05 malli mutta siisti ja kohtalaisen vähän kilometrejä .Ensi vuonna tai kun tulee paikka tarvii "tyypittää" vähän ajettua An 650 Burgeria.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

kaahonen

Heps,

Mites on 500 Kymco pelannut? Onko kulutuslukemat millaisia? 300DT on kirjoiteltu että moottorin tärinät ovat yllättävän voimakkaat, miten tässä 500 tuntuuko tärinöitä tai muita häiriötekijöitä?
Ei mopolla mahottomia

perttikalevi

Vastaanpa Dt:n osalta niistä tärinöistä. Ei ne juurikaan häiritse, mutta täriseehän se tietenkin enemmän kuin kotisohva samoin tuuli on jonkin verran kovempi  Dt:ssä istuessa kuin sohvalla.

kales

Kyllähän se ykspyttynen tyhmäkäynnillä jyskyttää mutta ei häiritte sama se oli burmannissa.
Mitä kulutukseen tulee noin 4,5- 5,3l/100km tasan reikä reikä  mutta mirä siitä ( wingillä pääsee samaan) Wingi köpiksen reisulla 5,3l/100 km keskimäärin. Kootteri muuten pelaa kun junan vessa ja kuluuhan se kaikki pensa mitä tankkaa tuuliruutu on pienempi kun burmannissa oli, vähän tuulee ei haittaa eli tyytyväisiä ollaan ostokseen.  :o
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: kales - 25.08.11 - klo:20:54
Kyllähän se ykspyttynen tyhmäkäynnillä jyskyttää mutta ei häiritte sama se oli burmannissa.
Mitä kulutukseen tulee noin 4,5- 5,3l/100km tasan reikä reikä  mutta mirä siitä ( wingillä pääsee samaan) Wingi köpiksen reisulla 5,3l/100 km keskimäärin. Kootteri muuten pelaa kun junan vessa ja kuluuhan se kaikki pensa mitä tankkaa tuuliruutu on pienempi kun burmannissa oli, vähän tuulee ei haittaa eli tyytyväisiä ollaan ostokseen.  :o

Tämä xciting vaikuttaa tosi asialliselle, vielä kun pääsis jossain helposti testaamaan. Vakuutuskaan ei paljon kalliimpi kuin 250cc Malagutissa.
Ei mopolla mahottomia

kaahonen


Tämmönen ois nyt varattuna.

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 10.03.12 - klo:02:48

Tämmönen ois nyt varattuna.

- Kalle -

Onnea uudesta pelistä ja kuvia sekä lämpimiä kelejä :)
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

kaahonen

Tänään Kymco saapui uuteen kotiin ja Madison lähti pieksämäelle. O0

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia

kaahonen

#10
Onko tarpeellista vaihtaa öljyt ja suodatin näin keväällä ennen ajokauden alkua vai riittääkö pelkkä öljynvaihto? Mitä öljyä käytätte 500 xcitingissä? Miten muuten käyttämätön öljy säilyy, viime keväänä ostettu öljy, säilytetty ulkona voiko edelleen käyttää?

Mites tuo viskositeetti kun manuska sanoo että 5w50 pitäs olla mennäänkö sillä vai onko liian liukasta :))

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia

kani

Öljy on ok jos sinne astiaan ei olla vettä mennyt. Jos se on öljyn näköstä laita käyttöön vaan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: kani - 15.03.12 - klo:14:42
Öljy on ok jos sinne astiaan ei olla vettä mennyt. Jos se on öljyn näköstä laita käyttöön vaan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Joo ei siellä pitäs olla vettä, tallin nurkassa ja korkki visusti kiinni.

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia

Ikis

Moi

5w50 olen itse käyttänyt ja hyvin on sisällä pysynyt. Suodattimen olen vaihtanut aina samalla
kun öljyt. 500 T-max:n suodatin käy myös jos ei orkkista halua käyttää.
Xciting 500 06 --> T-Max 500 08

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: Ikis - 15.03.12 - klo:15:42
Moi

5w50 olen itse käyttänyt ja hyvin on sisällä pysynyt. Suodattimen olen vaihtanut aina samalla
kun öljyt. 500 T-max:n suodatin käy myös jos ei orkkista halua käyttää.

Miten tiuhaan olet vaihtanut?

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia