Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sanli Solifer

Aloittaja so, 01.08.07 - klo:23:58

« edellinen - seuraava »

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

openflow

Lainaa
Onko tuosta Narakun tehokkaammasta jännitteensäätimestä mitään käytännön hyötyä?

Vaikea sanoa ,kun ei ole annettu mitään lukemia. Vertaus lukemat vakio laatikkoon pitäisi olla myös. Saaka tällä nopeammin akun ladattua vai mitä sillä tehhokkudella ylipäätänsä tarkoitetaan...

niekkula

#347
Elikkäs ajattelin jos poistan solikka speedystäni sen sähkö rajoittimen niin haittaako toimivuutta ?

Vauhtia en kaipaa mutta kun kulkee ton 50km/h niin sitten rupee katkomaan sähköjä ja se on ärsyttävää nykimistä!!!

että sillä kyselen josko auttas ton nykimisen loppumiseen ? liekkö kellään kokemusta asiasta ?

Kiitokset vastauksista jo valmiiksi ;D

Riggu

#348
Ite oon speedistä rajottimen ottanu pois. Ei nyi enää, kuten ennen teki jos vauhti nousi yli viidenkympin. Ennen meni mittarin mukaan 50kmh (oikeasti varmaan 45kmh?), nykyään suoralla se kerää vauhdin mittarin mukaan sinne kuuteenkymppiin tai vähän alle, riippuu olosuhteista. Ei ole mitään muuta tehty kuin tuo rajotin otettu pois käytöstä.
Solifer Speed -08

niekkula

#349
Onko vaikee projekti poistaa ? Missä päin se "liitin" on ku olen kuullu et penkin alla kuulemma liitin ? vai onko jokin muu systeemi ?

Riggu

#350
Ei ole vaikea projekti. Otat vaan sen koko penkkiosan irti ja etsin pinkin ja vihreen johdon liitosta. Sit vaan irrotat ne johdot toisistaan. Näin minulla.
Solifer Speed -08

niekkula

#351
Lainaus käyttäjältä: Riggu - 17.11.09 - klo:20:42
Ei ole vaikea projekti. Otat vaan sen koko penkkiosan irti ja etsin pinkin ja vihreen johdon liitosta. Sit vaan irrotat ne johdot toisistaan. Näin minulla.

Kiitti vinkistä meikä jus tekemässä eka huoltoa niin kattelen samalla tuonki homman (tarkoitit varmaan sitä missä tavara kotelo satulan alla niin se pois

Riggu

#352
Lainaus käyttäjältä: niekkula - 17.11.09 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: Riggu - 17.11.09 - klo:20:42
Ei ole vaikea projekti. Otat vaan sen koko penkkiosan irti ja etsin pinkin ja vihreen johdon liitosta. Sit vaan irrotat ne johdot toisistaan. Näin minulla.

tarkoitit varmaan sitä missä tavara kotelo satulan alla niin se pois
Juu tarkoitin.
Solifer Speed -08

niekkula

#353
Lainaus käyttäjältä: Riggu - 17.11.09 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: niekkula - 17.11.09 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: Riggu - 17.11.09 - klo:20:42
Ei ole vaikea projekti. Otat vaan sen koko penkkiosan irti ja etsin pinkin ja vihreen johdon liitosta. Sit vaan irrotat ne johdot toisistaan. Näin minulla.

tarkoitit varmaan sitä missä tavara kotelo satulan alla niin se pois!! ???
Juu tarkoitin.

Joten kiitän suuresti!

Coastside

Koetetaan pitää kirjoitus-asu hyvänä. Siihen ei kuulu huomiomerkkien ryöstöviljely.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

niekkula

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 17.11.09 - klo:21:57
Koetetaan pitää kirjoitus-asu hyvänä. Siihen ei kuulu huomiomerkkien ryöstöviljely.

OK! pistetään parasta putkeen!!

Kiitti sulle!! (alku taipaleella olija)

Eki

Lainaus käyttäjältä: niekkula - 18.11.09 - klo:00:58
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 17.11.09 - klo:21:57
Koetetaan pitää kirjoitus-asu hyvänä. Siihen ei kuulu huomiomerkkien ryöstöviljely.

OK! pistetään parasta putkeen!!

Kiitti sulle!! (alku taipaleella olija)
Ota se pinkki johto pienellä ruuvarilla liittimineen pois siitä cdi boxin liittimestä ja kiedo muitten johtojen ympärille ja vaikka teippiä päälle, niin saat sen tarvittaessa nätisti takaisin, vaikkapa jos olet myymässä jokus mopoasi! Eki

Riggu

Lainaus käyttäjältä: Eki - 20.11.09 - klo:00:03
Ota se pinkki johto pienellä ruuvarilla liittimineen pois siitä cdi boxin liittimestä ja kiedo muitten johtojen ympärille ja vaikka teippiä päälle, niin saat sen tarvittaessa nätisti takaisin, vaikkapa jos olet myymässä jokus mopoasi! Eki

Solifer speedissä rajotinjohdon välissä on liitin, josta voidaan vaan irrottaa molemmat toisistaan, eikä kyseistä ylläolevaa rajotintapaa. Esimerkiksi ite saan rajottimen takas kehiin ilman että otan penkkiä tai katteita irti. Pääsen rajotinpiuhan molempiin johtoihin helposti käsiksi pakoputkenpuoleisen katteen alta. Piuhat yhteen vaan ja mennään taas 45-50kmh. Näin minulla.
Solifer Speed -08

Kkassu]

Mikä tämä Solifer Exportti siis on malliltaan? BT49QT-7A1
BT49QT-7A3 Joku siis tämän tyylinen? Vaikea tilata osia jos ei tiedä mitkä osat käy exporttiini.

Btw: onko kellä kokemuksia Kampikammion huohottimista,kannattaako tilata onko hyötyä yms..?

Eki

Oikeastaan kysymys: omistan soliferin r50 skootterin mutta se jämähtää pienelläkin pakkasella tai kaasu jämähtää jumiin, voiko olla ettei se olisikaan kaasuvaijeri vaan kaasarin koho tai neula, sillä olen yrittänyt voidella vaijerin crc:llä, toki sitä ei välttämättä ole ehkä levinnyt koko vaijerin pituudelle, mutta lämpimässä se sulaa 10 minuutissa siten että kaasu toimii, mutta kun ajaa pienessäkin pakkasessa noin 5 minuuttia alkaa se namittamaan ja sitten jämähtää. Ei uskalla kääntää kaasua ettei vaijeri katkea ja nyt kiinnostaisi tietää viisaimmilta että kannattaako vaijeri öljytä todella hyvin, vai voiko tuo jäätyminen ollakkin kaasarin puolella, kosteutta ei pitäisi olla kun on seisotettu skodea 30h 25 asteen lämmössä jne! Eki
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.