Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Coastside

Ehkä kiinalaisia käsitellään kovemmin kourin ja jätetään vahtimatta ja varas vie. Niin ja ne menee aina lunariin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

vanadoo

Noi hinnat oli pelkästä liikennevakuutuksesta.
En oikein jaksa uskoa, että kolarin sattuessa halvan kiinanskootterin korjaaminen
tai lunastaminen voisi tulla vakuutusyhtiölle kalliimmaksi kuin "merkkiskootterin" korvaaminen.

joni_k

vaihtu yhtiö taas kerran. iffi rupes repii 228€ vuodessa pakollisesta. popvakuutus halvin mitä löysin 186€ vuosi ja otin sen.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Vespister

Ei näitä liikennevakuutushintoja ole helppo ymmärtää!

Ducati Monster 600 seisonta-ajallisen liikennevakuutuksen perusvuosimaksu If:ssä 1 008,60 euroa.
Mutta sitten yllätys: kiinalainen Jingcheng 250 kuutioinen moottoripyörä -- samanlainen vakuutus samassa yhtiössä. Perusvuosimaksu ENEMMÄN eli 1 403,67 euroa!!!

Moni keksisi varmaan mielekkäämpääkin vapaa-ajan puuhaa kuin näiden liikennevakuutushintojen valvominen ja kilpailuttaminen. Niinkuin vaikka AJAMINEN.

joni_k

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 07.02.17 - klo:21:51
Minun POP on 175€

mullaki oli ennen tota luokkaa mutta espoo lisä paikkakunta vaikuttaa paljon.. :(

Coastside

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005102069.html

Uskomatonta mutta totta. Sloveniassa traktorin tikkailta pudottaman miehen tapaus nostaa offroad moottoripyörien vakuutusmaksuja.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Uudet vakuutusmaksututkimuksen tulokset julkaistaan pääsivulla noin parin viikon kuluttua.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pera8x

en jaksanut koko topikkia kahlata läpitte, mutta kannattaa kattoa sellasta yhtiötä, kun folksam.

itte just tässä pähkäilin näitten vakuutuksieni kanssa. folksamissa mun auton liikennevakuutus näyttäisi olevan 120e vuosi. mopoon näytti vähän yli 200 ekee. tällä hetkellä kaikki op pohjolassa, missä auton vakuutukset on n. 350e ja mopon 180e.

mopolle tuo pohjola on ollut melko halpa.

Samppa

Tässä vuoden 2017 tiedot foorumille. Nämä tulevat myös pääsivuille.

15-vuotias mies Tampere


30-vuotias nainen Tampere


* Suomen Vahinkovakuutus Oy ei osallistunut kyselyyn muistuttamisesta huolimatta.

Hinnat eivät sisällä mitään alennuksia!

Linkki artikkeliin:
http://www.skootterini.com/web/uutisarkisto/180-moposkootterin-vakuuttamisen-kustannukset-2017


Samppa
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

konenikkari

Noin se siis toimii, kiinalaiseenkin saa, ilmeisesti, mm. palo ja varkausvakuutuksen 49€/V, tässä tapauksessa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

185€ näytti pop vakuutus mulla kun tän vuoden vakuutuskirja tuli. pitäisköhä toi palovakuutus ottaa.... ;D

konenikkari

#672
Minä taidan ottaa, ja sitten myöhemmin, ja vahingon satuttua, hämmästelen korvauksen suuruutta.
Mutta pitää totakin kokeilla ni sitte, tietää.
Mielenkiintoista olisi kuulla foorumilaisten kokemuksia, tilanteista joissa korvausta on saanut, tai on saanut ilman korvausta olla  ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#673
Jos korvauksen tarve ilmenisi 10-20 vuoden kuluessa ja on maksanut 500-1000 lisämaksua ja mopo on 200 € arvoinen ja omavastuu vaikkapa 150€. ::) Kuka nettosi?

Jos lisävakuutus kattaa ne klassiset palo ja hirvivahingot, on kummankin mahdollisuus erittäin pieni. Missä luuraa maksujen oikeudenmukaisuus? Samalla maksulla vakuuttaa satasen tahi neljän tonnin mopon.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tapiovuorent

Yhdessä mopossa minulla on Pohjolassa osakasko  n. 50 € /vuosi. Sisältää : Hirvi,palo,varkaus,ja oikeusturva +Ulkomaan vastuuturva ( kuka nyt sitten ulkomaille lähteekään ajeleen) No pohjoisen pojat ja tytöt Ruotsiin tai Norjaan. Venäjälle tuskin sentään !