Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

M: "Tuning"-pakoputki kiinalaiseen 139QM*-koneeseen. VOI POISTAA!!

Aloittaja Partanen, 05.07.08 - klo:21:04

« edellinen - seuraava »

Partanen

16.4.2011 klo. 20.17: Tämän ilmoituksen voi poistaa. En saanut tätä itse poistettua. Kiikutan putken joku päivä sorttiasemalle.  :)



Putki ei mulla kauaa ollut kiinni, joten tuo ei paljoa uutta häpeä.

Hintaa haaveilin 60e, jolla putken saa tulla heti hakemaan. Hinta lähtee siitä muokkautumaan kysynnän mukaan.

Tätä putkea en myy alle 18 vuotiaille, ellei vanhemmat ole mukana.


Jos matkahuoltoa, tai postia käytetään, niin maksun pitää näkyä ensin tilillä. Tällä tuotteella ei pääse bisnestä tekemään, joten en ota riskiä että putki matkustelee pitkin Suomea minun laskuun.  :)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Partanen

Tämä olisi vielä jäljellä. Tulkaa nyt hakemaan pois. Vaikkapa 60 euroa?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Pommi


Coastside

Noissa koriste/äänitehosteputkissa on se ongelma että se tuottaa juuri sen ärsyttävimmän komponentin jolla joutuu moponvihaajien hampaisiin.
Parhaita keinoja elää rauhhassa on hankkia vaimea-ääninen nelari, vaikka se kuitenkin kulkisi hyvin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

solifer export

Terve vielä..
Yritin jo aiemmin lähettää viestiä mut en tiedä tulikohan ees perille?? Nyt tosiaan työ kiireet helpottaa ja tarve olisi siis kova jostuo vielä kaupan..
Terv. Joni ollikainen
Ei enää kehien ruuhkaa vaikka sormet jäässä ja silmät kosteina!!!

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.


solifer export

Ei ole tainnut partasta näkyä??? nyt olisi tuolle putkelle käyttöä kun tuntuu ettei löydy ees normaalia mistää????HELP kesä loppuu ennenkuin pääsee ajelee:(
Ei enää kehien ruuhkaa vaikka sormet jäässä ja silmät kosteina!!!

karkulainen

Partanen on käynyt täällä viimeksi talvella ja silloinkin hetkeksi. Onhan tuo numero tuossa, mutta onko putki enään tallella jne?
Osta samantien vakioputki.

Pakkoputki?
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.