Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

***saa poistaa

Aloittaja jalat, 02.03.11 - klo:09:30

« edellinen - seuraava »

jalat

Viimeiset meni.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Midland

Siis mihin tuo sitten reagoi-eli mikä laukaisee hälytyksen?

ckolli

Vieläkös Sinulla on hälyttimiä myytävänä?
Laitan emailia.
2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...

Risto-Vaari

Olisin också kiinnostunut ko hälyttimen hankinnasta.. Jos/kun saat hankittua, niin ilmoitatko meilillä..

ckolli

2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...

juza

#5
Tuolta sama alle seittemällä eurolla niille joille ei riittänyt. Toimitusaika on sitten pitkä, 3-6viikkoa.
http://www.dealextreme.com/p/vibration-activated-100db-motorcycle-anti-theft-security-alarm-with-remote-control-keychain-25272

tommi

Lainaus käyttäjältä: juza - 15.04.11 - klo:23:10
Tuolta sama alle seittemällä eurolla niille joille ei riittänyt. Toimitusaika on sitten pitkä, 3-6viikkoa.
http://www.dealextreme.com/p/vibration-activated-100db-motorcycle-anti-theft-security-alarm-with-remote-control-keychain-25272

Kiitokset hyvästä linkistä, tilaukseen meni. Eiköhän tuo juhannukseen mennessä kolahda luukkuun..  :D

ckolli

Lainaus käyttäjältä: jalat - 16.04.11 - klo:00:04
Ja se viimeinenkin meni varaukseen. Eli nämä loppuivat minulta.

Laita tulee vaan Häly.
Mua ei ainakaan kiinnosta jaella moisen summan takia luottokorttitietojani. Uskon että moni muu on samaa mieltä.
2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...

tommi

#8
Onpa tuota tullut usein tilattua paljon halvempaakin tavaraa ulkomailta mm. venanvarren kumit 2.5e enkä pahemmin miettinyt korttitietojani. Eipä tuolta ulkomailta uskaltaisi mitään tilata jos koko ajan pitää pelätä tietojensa luovuttamista. Mutta kukin tyylillään.

Kolmesta hälyttimestä sai jo pienen alennuksen, 19,50e posteineen. Tarvetta on kahdelle hälyttimelle joten yksi jää ylimääräiseksi.

ckolli

Lainaus käyttäjältä: tommi - 20.04.11 - klo:08:21
Onpa tuota tullut usein tilattua paljon halvempaakin tavaraa ulkomailta mm. venanvarren kumit 2.5e enkä pahemmin miettinyt korttitietojani. Eipä tuolta ulkomailta uskaltaisi mitään tilata jos koko ajan pitää pelätä tietojensa luovuttamista. Mutta kukin tyylillään.

Kolmesta hälyttimestä sai jo pienen alennuksen, 19,50e posteineen. Tarvetta on kahdelle hälyttimelle joten yksi jää ylimääräiseksi.

Do diih. Nyt sit aattelit alkaa hilloo tehdä. Onnea.
Tilasin ja maksoin tuon 30€ vaikka lomautettu olen ja pienillä varoilla.
Kukin tyylillään.
2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...

tommi

#10
Jos tarkoituksena olisi tehdä hilloa niin olisin tilannut heti tusinan verran noita mutta olen antanut kertoa itselleni että noissa saattaa olla viallisia joukossa niin tilasin yhden ylimääräisen, ihan varmuuden vuoksi. Mutta onnea vaan niille jotka noillakin bisnestä tekevät, kauppahan se on joka kannattaa.

Tuolta kyseisestä puljusta en ole koskaan tilannut mitään mutta ainakin sieltä saa seurantatunnuksen millä voi seurata paketin kulkua ja toimitusajaksi lupailtiin 7-10 työpäivää mutta ilmeisesti siihen pitää suhtautua varauksella. Sittenpä tuon näkee.

P.S. Työttömänä täälläkin ollaan elelty jo pitkään. Yleensä tulee ostettua mieluummin halpaa kuin kallista..

ckolli

Lainaus käyttäjältä: jalat - 02.03.11 - klo:09:30
Viimeiset meni.

Kiitos. Perille tuli pitkällä viiveellä johtuen mun muuttohäslingistä. Eiku huomen asentelee ja opiskelee wanhusten kiusaks. Höh mä oon 51v ja nuorin näissä taloyhtiöissä, joten sopii huudattaa Hälärii :)
2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...