Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Helkama

Aloittaja Kappas Vaan, 29.04.07 - klo:15:46

« edellinen - seuraava »

helkama sc1

Mikä tarkoittaa sitä, että oikea nopeus ei todellakaan ole 65 km/h. Minkään mopon mittari ei näytä oikeata nopeutta, aina ne vääristää. Mittaa nopeus GPS:ään ja kerro sitten kuinka paljon se oikeasti kulkee. ;)
[/quote]

niinpä eli tuo mittarin mukaan 65 = n 52 km /h tarkin oli 40 = 37 km / h hirveet ovat heitot ja 11 satellittia oli gps än mukaan mittaamassa

muutes moniko meinaa läpi talven ajaa en minä ainakaan nytkin jo näpit kohmeessa  ;)

szes

#31
Tulin tuossa eilen helkamallani kotiin ja sammutin sen. Sitten koitin taas uudestaan käynnistää, mutta
ei.. kuuluu vaan käynnistysääntä todella hitaana eikä mitään tapahdu

Koitin myös polkimesta käynnistää, ja se jumittui kiinni yläasentoon :D Miten sen saa takas normaaliks ?

Helkama "Hessu" SC1 -07

fillaripongari

Lainaus käyttäjältä: szes - 19.09.07 - klo:19:34
Tulin tuossa eilen helkamallani kotiin ja sammutin sen. Sitten koitin taas uudestaan käynnistää, mutta
ei.. kuuluu vaan käynnistysääntä todella hitaana eikä mitään tapahdu

Koitin myös polkimesta käynnistää, ja se jumittui kiinni yläasentoon :D Miten sen saa takas normaaliks ?


Siis menikö kone jumiin?

Kinkki

Noniin, tulipa itellekki tilattua tommonen Helkama sc1. Nyt innoissaan ootellaan koska ilmestyy kotiovelle ja pääsee ajeleen.  ;)

Baotian

Lainaus käyttäjältä: Kinkki - 26.09.07 - klo:13:48
Noniin, tulipa itellekki tilattua tommonen Helkama sc1. Nyt innoissaan ootellaan koska ilmestyy kotiovelle ja pääsee ajeleen.  ;)

Tilasitkos Hobby Hallista ?
Tuli van tuosta tilaamisesta mieleen, että toivottavasti tulee nopeasti.

helkama sc1

#35


minä ainakin tilasin hobbyhallista ja kesti alle viikon
hobbyhall on vain välikäsi koska falmek sen oikeesti lähettää ja rekalla pihaan tuovat

Kinkki

#36
Joo hobbyhallista tilasin. Niin   t o i v o t t a v a s t i   se tulee nopeasti  :-\


Perjantaina kuulemma mopo toimitetaan   ;)

Baotian

No kohta pääset sitten oman skootterisi puikkoihin! kannattaa tarkistaa mahdolliset kuljetusvauriot ennen rahtikirjan kuittaamista.

Kinkki

No nyt on uusi mopo pihassa. Tulikin hieman etuajassa  ;) tosin ihan ei kerenny konttorille hakemaan kilpiä  >:( mutta olipa aikaa pestä ja vahata mopo kunnolla.  8)

Baotian

No niin, siitä se lähtee! ;D

Sitten alkaa sisäänajo ja maailma on avoin.  ;D

helkama sc1

#40


minun veikkaukseni on että siellä kopan sisällä oleva jousi on lähtenyt pois oikealta paikaltaan ja se täytyy uudelleen kasata vie huoltoon jos et itse osaa mutta älä väkisin yritä rattaat vaan hajoo

terv.helkama sc1 omistaja


Samppa

Lainaus käyttäjältä: helkama sc1 - 04.10.07 - klo:21:14
minun veikkaukseni on että siellä kopan sisällä oleva jousi on lähtenyt pois oikealta paikaltaan ja se täytyy uudelleen kasata vie huoltoon jos et itse osaa mutta älä väkisin yritä rattaat vaan hajoo

Kerros tarkemmin, mikä jousi? Käynnistyspolkimen palautinjousiko?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

helkama sc1

#42
LainaaKerros tarkemmin, mikä jousi? Käynnistyspolkimen palautinjousiko?

juuri sitä tarkoitin ja jos se pääse väärään paikkaan yleensä jumitus on valmis

Kinkki

Noniin.. tuntuu olevan ihan timmi peli tuo Helkama. Tänään tullu kilometrejä jo 200 :D

Samppa

No se on helppoa kyllä laittaa itsekkin paikoilleen. Variaattorin koppa auki, niin sillä selviää onko vika siinä. Ei ole iso homma.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.