Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot speedfight 2 lisää kiihtyvyyttä?

Aloittaja Speed2, 22.08.15 - klo:00:09

« edellinen - seuraava »

LostTourist

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 15.06.17 - klo:18:45
Tuossa kuva rullakupista ja sen päälle tulevasta rajoitinlevystä.

klik suurenee
Eli pistämällä rajoitinlevyn ja rullakupin väliin, kiinnitysruuveihin yksi tai kaksi 5mm pientä prikkaa jokaiseen ruuviin,
sallii suuremman välityksen.
Muistathan että liian nopea mopo on aina lain vastainen, ja saattaa tulla hyvinkin kalliiksi  ::)
Eikä tämä tieto ollenkaan vastaa tähän kysymykseen, "lisää kiihtyvyyttä"
Eikä taida ratkaista sinun skotusi kulku eikä lämpenemisongelmia.

löytyisikö tuo kuva vielä jostakin?
Vespa Lx 50 4t 2v & Peugeot SF 2 lc (voisin vaihtaa Vespa 50cc mopoon)

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

LostTourist

Vespa Lx 50 4t 2v & Peugeot SF 2 lc (voisin vaihtaa Vespa 50cc mopoon)

konenikkari

#18
 :)
Tosin tuo ei otsikon mukaisesti, kiihtyvyyttä lisää
lue ajatuksella, tässä osiossa olevat muut ohjeet.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

LostTourist

#19
Kiihtyvyys on kohdallaan mutta huiput 45km/h ja tarkoitus saada menemään n.60km/h tasaisella.

EDIT:

Tämä oli loistava vinkki!!!
Vespa Lx 50 4t 2v & Peugeot SF 2 lc (voisin vaihtaa Vespa 50cc mopoon)

A_sentaja

Nostetaas vähän tätä etuvarin prikka asiaa, eli itsekkin sen levyn laitan nyt kasauksen yhteydessä takaisin ja korotan lisäprikoilla. Ymmärsin viestejä selatessa, että toimisi ihan vakiorullilla, mutta tuo ostamani leo vincen sito mallin putken suosituspainot rullille oli pienemmät.

Mitään en tietenkään menetä, sillä vakiorullat ja keveemmät rullat on hyllyssä Mutta jos joku on jo ehtinyt vertailemaan speksejä vakiorullien ja kevyempien yhdistelmää,sekä tehoputkea. Varin rajoitinlevyn paikallaollessa, lisättynä korotusprikoilla, niin kokemuksia julki...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Eki

Minulla sf3 samalla putkella ja 7.5g rullilla tuntuisi olevan paras vaihtoehto, tosin etuvari sf3 skodessani on malossin, eikä rullakupin rajoitinlevyä ole, ilmeisesti ei ole ollutkaan kyseisessä mallissa?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Pögökuski

Jos haluut tehä kunnon soppatykin siitä nii eiku lyö vaa seitenkympin kiinni ja se siinä keulii kaasusta

Eki

#23
Vai soppatykin, en minä sylinterin kokoa isontele, mutta hyvää tuohon sopivaa teharia voisin harkita, siis tämä on se uudempi pökötin sf3lc
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.