Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 4 tyyppivika?

Aloittaja Sami72, 06.01.21 - klo:18:21

« edellinen - seuraava »

Sami72

Moro,

Kirjoitan tänne, koska lukijoissa varmaan muitakin omistajia. Tuli ostettua tyttärelle syksyllä pakastavedetty nelitahtinen speedfight 4. Toiminut se ei ole ollenkaan, kolmatta kertaa korjaamolla. Meillä ollut ajossa muutaman päivän ja edustajalla korjattavana muutaman kuukauden. Vika on, että parin minuutin jälkeen kone alkaa sammuilla, ei kestä kaasua, sammuu käännöksessä ja röpeltää kiihdyttäessä. Startti myöskin todella pitkä seisonnan jälkeen. Tuo vaihe kestää ns puolilämpimänä. Koneenn lämmetessä oikeaan lämpöön vika poistuu. Korjaamolla vaihtaneet kaasaria ym, mutta edelleenkin kuulemma sammuu. Nyt sanoivat, että tämmösiä nämä sähkökaasutinmallit ovat ja mopedi pitäisi hyväksyä vikoineen. Oma mielipide on, että automaatilla oleva kone ei saa sammuilla missään tilanteessa.

Kysymys kuuluukin, että onko tuo ominaisuus vai vika? Toimiiko muilla mopot moitteetta kylmästä lämpimään? Itse pidän tuota jopa vaarallisena, kun puolilämpösenä ei ole vetoja ja sammuilee. Tässä kaupanpurku mielessä.

Niin ja mopolla ajettu tällä hetkellä 60km, me itse noion 20km.

Coastside

#1
Isompi pääsuutin auttaa. Näihin laitetaan liian pieniä.

Kannattaa laskea rimaa. Nämä on voimiensa äärirajoillaan toimivia pieniä yksipyttyisiä kaasarikoneita ja oikut kuuluu toimintaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#2
Lainaus käyttäjältä: Sami72 - 06.01.21 - klo:18:21
Moro,

Kirjoitan tänne, koska lukijoissa varmaan muitakin omistajia. Tuli ostettua tyttärelle syksyllä pakastavedetty nelitahtinen speedfight 4. Toiminut se ei ole ollenkaan, kolmatta kertaa korjaamolla. Meillä ollut ajossa muutaman päivän ja edustajalla korjattavana muutaman kuukauden. Vika on, että parin minuutin jälkeen kone alkaa sammuilla, ei kestä kaasua, sammuu käännöksessä ja röpeltää kiihdyttäessä. Startti myöskin todella pitkä seisonnan jälkeen. Tuo vaihe kestää ns puolilämpimänä. Koneenn lämmetessä oikeaan lämpöön vika poistuu. Korjaamolla vaihtaneet kaasaria ym, mutta edelleenkin kuulemma sammuu. Nyt sanoivat, että tämmösiä nämä sähkökaasutinmallit ovat ja mopedi pitäisi hyväksyä vikoineen. Oma mielipide on, että automaatilla oleva kone ei saa sammuilla missään tilanteessa.

Kysymys kuuluukin, että onko tuo ominaisuus vai vika? Toimiiko muilla mopot moitteetta kylmästä lämpimään? Itse pidän tuota jopa vaarallisena, kun puolilämpösenä ei ole vetoja ja sammuilee. Tässä kaupanpurku mielessä.

Niin ja mopolla ajettu tällä hetkellä 60km, me itse noion 20km.

Missä päin suomea tuommoinen "edustaja" on,onko valtuutettu peugeot skootterihuolto.
ota yhteyttä tuonne, seuraavaksi. https://www.elfvingforteco.fi/yhteystiedot-1
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.