Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 3 vm 2014 takalokasuojan letku

Aloittaja angle, 20.04.18 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

angle

Mulla oli nuo takakatteet irti, enkä siinä vaiheessa huomannut tuota letkua. Letku siis on kiinni takalokarin sisäpinnassa, alapää vapaana. Mutta mihin tuo letkun yläpää tulee kiinni?

konenikkari

Saattaa olla alkuperäisen akun huohotus/ ylivuotoletku,
jos akku on vaihdettu ns. suljettuun malliin, ei sille taida olla mitään paikkaa eikä tarvetta.
Pistä kuvaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

angle

Akku on vaihdettu. Ja vähän samaa ajattelin, kun tungin sen yläpään sinne akkukoteloon. Kuvaa en nyt juuti saa.

konenikkari

#3
Se se taitaa olla  :D Ei mittää hito hättää.
Äläs hukka sitä letkun pätkää, saattaa olla jossain toisessa tarkoituksessa tarpeellinen, ja laatua, jota ei joka kaupasta saa  ;)
Saattaa kestää jopa nykybensoja.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

angle

No vielä samaan syssyyn toinen kysymys. En löytänyt tämän peräpäästä kuin kuin yhden, kumitulpalla suljetun, öljynipan. Mites tähän peräpäähän saa öljyt vaihdettua?

konenikkari

Sitä perän öljyä ei ole tarkoitettu vaihdettavaksi, siitä kumitulpasta voi tarkistaa määrän,ja lisätä jos tarvetta on
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 20.04.18 - klo:19:52
Sitä perän öljyä ei ole tarkoitettu vaihdettavaksi, siitä kumitulpasta voi tarkistaa määrän,ja lisätä jos tarvetta on

http://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=1240.msg107397#msg107397
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

angle

#7
No siitä tuli öljyä, joten lienee riittävästi. Kiitoksia nopeista vastauksista.