Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ajovalo polttimen vaihto

Aloittaja speed 3, 23.08.14 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

speed 3

Eli pitäs vaihtaa ajovalopoltin, niin mikä kanta siin on. Ohje kirjastakaan ei lyötynyt, yritin netistä etsiä mutta ei sieltäkään mitää.

Jos joku sattuu tietämään niin ois hyvä, mut ei se iso homma ois ottaa sitä katetta irti ja katsoa mutta säästyis aikaa siinäkii, se on lähivalo mikä pitäs vaihtaa
ex-speedfight3 vm-10

Palosella

Pikaisella googlaamisella löytyy: h8 35w. Sinne sopii sitten myös h11 55w mutten tiiiä miten se umpio kestää ja riittääkö magneetossa teho

konenikkari

Ei käy samaan kantaan H8/H11, eikä kestä magnetto.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

Kyllä mulla vaan kummasti on kolmeen mopoon mennyt h8 kantaan h11 xenon muutossarja

konenikkari

"Kyllä mulla vaan kummasti on kolmeen mopoon mennyt h8 kantaan h11 xenon muutossarja"
http://www.driveaccord.net/forums/attachment.php?attachmentid=48627&d=1364187280
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

Kyllä toi on tiedossa, noissa halvoissa umpioissa vaan on yleensä toi kolo niin leveä, että h11 sopii hienosti sinne. Eiköhän tää voida jättää tähän nyt?

konenikkari

Ei, H8 lamppu on kehitetty pienitehoisella laturilla varustettuihin laitteisiin,
joissa usein on myös muoviumpio.
Itse saat pistää vaikka minkä lampun, mutta älä suosittele sitä toisille.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

En tietääkseni ole sanonut että laita sellanen, sanoin vaan että se sopii myös sinne. Ja myös sen, että h8 on vakiolamppu.