Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mopojen ja skootterien obd lukija?

Aloittaja miccomus, 25.03.23 - klo:18:40

« edellinen - seuraava »

miccomus

Alkaa kaasarikoneet olla päivä päivältä lähempänä menneisyyttä ja ruiskukoneet valtaa tiestöä. Ei toki vauhdilla mutta kuitenkin...
Onko kukaan perehtynyt minkä tyyppinen obd lukija olisi toimiva? Racing Planet näytti myyvän jotain mutta onko muita?

Coastside

Honda Motorcycle and Scooter India (HMSI) has updated its flagship Activa scooter with an on-board diagnostics (OBD-II) system, ahead of the OBD-II regulations for new two-wheelers that are set to kick in from April 1, 2023.

Noin tuore asia,josta on tulossa sääntelyä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

Niin että olen siis vähän vielä etuajassa. Noo onneksi vielä pärjäilee vikavalon vilkuttelulla aika pitkälle, mutta tulevaisuudessa varmaan on jotain muuta. Toivottavasti tämä ketju saa vielä jatkoa  :)

tagatubos

Hyvä aloitus ja varmasti ketju tulee saamaan jatkoa.

Mulla on Keeway hurrigane e5 (edelleen) pajalla ja asentaja sanoi nostavansa kädet pystyyn näistä kapistuksista, kunhan saa ensin mun pelin toimimaan.
Pelistä löytyy obd pistoke, mutta käypänen lukija oikealla softalla on täälläkin täysi kysymysmerkki.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

Coastside


Kiinan mankiin saa OBD2 lukijan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

Näköjään tuo on ihan generic obd vikakoodeja ulos työntävä.
Eli periaatteessa vois toimia joku halppis obd-käsikapula yhtälailla.
Pitääpä tutkia jonain sopivana hetkenä lisää...

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

HiTec

Lainaus käyttäjältä: miccomus - 26.03.23 - klo:11:51Noo onneksi vielä pärjäilee vikavalon vilkuttelulla aika pitkälle, mutta tulevaisuudessa varmaan on jotain muuta.
Tässä meikäläisen nykyisessä päristimessä asetetaan hyppylanka diagnoosi-liittimeen ja mittariston näytöltä lueskellaan koodit. Ja kun koodeja ei ole, samaiselta näytöltä voi lukaista näpsästi ruiskun oikeat säädöt.
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08