Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kenellä kaikilla on vespa?

Aloittaja ainö, 23.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

ainö

Hei! Eli kenellä kaikilla täällä on vespa? minkälainen? Itse olen ajtellut hankkia vespa lx:än. Mitä mieltä otte vesposta? Toimiiko hyvin? ;D
vespa lx 50 <3

tero1969

Ei ole vielä mutta olen ihan ajetellu joskus hankkia ja kyllä hankin ei haittaa vaikka olisi tallissa useampia skoottereita  ;D

Sisko

Täältä löytyy just toi punainen LX50.

Hienosti on pelannut jo toista kesää ja yli 5000km.
Suosittelen lämpimästi :)

Vespaxsempre

Vespa LX50 löytyy täältäkin....helmenvalkosena.Laitan kuvan heti kun osaan:pitänee
kysyä jelppii pikkubroidilta!Tää Vespa on mun eka mopo....ja ainooks jää;liian hieno peli,et
edes viittisin miettii vaihtamista!...EI SE VAIHTAMALLA ainakaa parane!
" Onnekkaita ovat kaikki Vespalla ajavat"

Hiiri

Täällä löytyy pari kappaletta.yksi vm -71 ja toinen vm -05...molemmilla on mukava ajella.vanhalla enemmän kaupunki pöristelyä ja uudella mukava lähteä vaikka vähän pidemmälle.
Vespa Sprint 150 -71,Vespa Sprint Veloce -76,Yamaha Majesty 250 / Suomen Skoottericlubi

HKL

Vespa LX50 myös täällä. Mukavasti on menneet ensimmäiset 1500 km. Kehtaa vanhempikin kaveri kurvailla töihin!

Samppa

Minäkin sain hommattua pitkästä aikaa Vespan (ET2), muiden Piaggioiden ja yhden Suzukin oheen. Jahka pääsen tutustumaan laitteeseen tarkemmin, niin muistunee pikkuhiljaa myös Vespapuolelta asioita mieleen.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pugt200

Skootteriura alkoi 2005 GT200 mallilla ja tänä vuonna palasin takaisin Vespa-kantaan GTS:llä.


pugt200

Luin eilen saksalaista skootta-lehteä ja huomasin, että ensi vuonna tulee markkinoille GTS 125 Super. Jos Sumeko älyäisi tuoda tätä 15 heppaista kevaria maahan, niin täällä olisi muutama nuorisovespisti lisää. Lussu LX ei teinejä kauheasti houkuttele ... ainakaan poikia.

pugt200

Onhan tuo Sumekon mallipolitiikka hieman niukkaa mutta voipihan olla, että GTS:n piikin hinta on niin lähellä isompia, ettei ostajia kuitenkaan riittäisi. Värejä saisivat kyllä ottaa valikoimaan koko paletin.

jaakko

Minulla on nyt ihka uusi GTS250. Sain sen alleni 28.11 joka oli ainoa päivä testata sitä.  Pääsin ostopäivänä (syksyn viimeinen lumeton ja jäätön) ajamaan 9.9km, arvaa poltteleeko kevät!!  Edellinen Vespa jonka vaihdoin oli LX50 jolla ajoin pari kesää n. 4500km, pääasiassa kaksi päällä. Pyörässä ei koko aikana ollut mitään ongelmia. Luotan Vespaan.
Ensi kontaktini tähän uutuuteen oli että "niskat naksahti". On se raketti verrattuna LX50;seen. Tietysti, vaikka pyöräsä on painoa on 50-60kg enemmän niin teho on numeroiden mukaaan ainakin viisinkertainen.
Olen Vespaillut n. 1974 aika ahkerasti. Asuessani Australiassa ja tehden sieltä työmatkoja pohjoisempiin maihin ajoin usein viikonloppuina scoottereilla, mutta valitettavasti ne eivät yleensä olleet Vespoja

Samppa

Mitä kautta löysit tuon ET4:n?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Rantalainen - 21.02.09 - klo:20:02
Nettimotosta bongasin juuri myyntiin tulleen ;)Niin kiireesti kipasin hakeen upean kaunottaren hyvään kotiin ;)
Hittolainen. Itsekkin olen bongaillut kaikennäköistä, mutta ei vaan osunut tuo silmiin. Kehtaako kysyä mitä maksoit? Edelleen olisi hakusessa alkuperäiskuntoinen Suzuki Love...

Alkaa vaan kohta tila loppumaan, kun näitä skoottereita on nurkat täynnä.  :D
Tarttee varmaan rakentaa kesällä uusi tallirakennus. Harmi vaan kun paikkakunnan kenttäsaha on lopettanut ja puumateriaalin teko omasta metsästä vaikeutuu (kallistuu).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

jaakko

Katselin kerran kuinka Bike Forum Oy Jyväskylässä oikoi, paikkasi ja maalasi Vespan "poskia" ja näin ne seuraana päivänä kuin tehtaalta tuotuna. Suosittelen.

pasi piaggio

Vaihdoin LX50:n pari viikkoa sitten GTS 250:ie:n. Ajamaan olen päässyt vast n. 100 km, mutta eiköhän alkavalla viikolla baanat sula ja pakoputki pörise. Olen viime vuodet ajanut sekä pienellä skootterilla että isommalla prätkällä. Nyt ajattelin yhdistää huvin ja koettaa pärjätä vain yhdellä välineellä ja myydä prätkän, Suzuki 750 GSX:n pois.