Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 1/2

Aloittaja Spede, 05.06.07 - klo:19:34

« edellinen - seuraava »

Spede

Nonii.. Tänne siis keskustelua Peugeot Speedfightista. Itellä on 2001 vuosmallia oleva Speedfight 2. Prikka on pois muuta viritystä ei ole.

Joona

#1
mullaki on speedfight2 vm.05.prikka on pois, kevyemmät rullat ja hiilikuituläpät.nykyään hukkaputkiki tukittu.
Peugeot Speedfight2

Spede

Auttaako toi rullan vaihto vaikka ei ole teharia? Entä mitäs noi hiilikuitu läpät auttaa vai onko ne vaan tuninkia :P

Pösöe

Lainaus käyttäjältä: Spede - 10.07.07 - klo:21:12
Auttaako toi rullan vaihto vaikka ei ole teharia? Entä mitäs noi hiilikuitu läpät auttaa vai onko ne vaan tuninkia :P
No itse en ainakaan menisi ostamaan kevyempiärullia, jos kerran oot prikan vaan pois ottanu... mutta voithan sinä tietysti kokeilla että kuinka paketti toimii kevyemmillä  :)

Joona

#4
rullat toi hieman kiihtyvyyttä,mutta ne on vaan 0,5g kevyemmät en tiedä toisko vielä hieman kevyemmät enemmänkin.kun lisäsin teholäpät kiihtyvyys parani vielä hieman lisää ja vääntöä pikkusen(ylämäkiin menee joku 5 kovempaa) .pösössä on se huono vika,että ku lähtee liikkeelle nii paikallaan eka jyrrää(kytkinjousien tai vastinjousen vaihto vois auttaa )
Peugeot Speedfight2

Spede

Nyt on pösöön tilattu hieman osia.. Underi, vilkut siihen ja rekisterikilven teline takajouseen.. toivottavasti ei poliisit rupea valittamaan :D kun ei näy molemmille puolille. Se on kai pakollista(?)

Joona

onko sulla vakiotakalokarin tai lampunkiinnikkeet menny rikki. mulla on menny ainakin lampun toinen kiinnike ja oon kuullu että muissaki pösöissä menny. :) ite oon sen takia ajatellu ostaa underin.(ehkä)
Peugeot Speedfight2

Spede

Kyllä on lampun kiinnikkeet menny :D Joka puolelta on hajonnut noita kiinnikkeitä. On muuten ärsyttävä se  penkin lukitus systeemi :/ sen kanssa saa tehdä töitä jos aukaisee taka katteita. mulla ainakin heti lähti irti se vaijeri jotenki. Mutta ei se onneks joka kerta

Joona

joo on ne aika heikkoja ne kiinnikkeet ärsyttää aina kun ajaa möykystä nii koko perä rämisee. :D tarkoitit vissiin sitä lukon teräsvaijeria... tarkoititko sitte että muualtaki on menny kiinnikkeitä ku lampusta vai siitä useampia.mulla on menny myös takakatteen ja penkinaluskatteen välissä myös yksi kiinnike rikki ku unohtui(tai tippunu) toinen pultti.oliko muute kallis underi :)
Peugeot Speedfight2

SalmiS^

Speedfightien penkin saa auki lähes millä tahansa mopon avaimella ;) Että niissä ei kannata säilyttää yhtään mitään tärkeää.

Spede

Muualtakin on mennyt kiinnikkeitä :D 1 lampusta ja yks siitä takakatteen etuosasta :/ 20 e makso underi ja rekisterikilventeline. Underia pitää vähän maalata mutta muuten kuulemma kunnossa :)

Kappas Vaan

Mikä on underi ? Nimim: ihan pihalla. ;D

Spede

Kun ottaa takalokarin pois niin kone jää suojattomaksi eli sinne voi lentää likaa.. Underi tulee siihen "suojaamaan" konetta. Siitä tulee tuon näköinen
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/197163
toivottavasti omistaja ei suutu..

Kappas Vaan

Kiitoksia! Hyvä kuva ja selventävä vastaus. ;D

Joona

joo.oli myös mittaristosta menny kiinnikkeitä pari ku tärähtelee mopo möykyissä nii pahasti... :)takakatteessa samasta paikasta mullaki.
Peugeot Speedfight2