Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot speedfight 3 rohisee ajossa

Aloittaja speed 3, 27.07.15 - klo:15:36

« edellinen - seuraava »

speed 3

Sellanen juttu että pösö pitää kummallista rahinaa ajaessa, tehnyt jo jonkin aikaa variaattori on kunnossa sekä kytkin ja kytkinjouset + vp jousi kunnossa.

Voisko olla että perävälitykset?  :-\ peräöljyt on vaihdettu 2012, tuskimpa kone on hajoomassa, kun koneremppakin on tehty 2014 kesäkuussa muuten toimii iha hyvin
ex-speedfight3 vm-10

konenikkari

Käyttele mopoa keskituella, kuuluuko outoja ääniä.
Kokeile moottori sammuksissa, keskituella kuuluuko outoja ääniä, kun pyörittelet takapyörää.
Eräs outo ääni, oli irronnut takajarrun jousi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

speed 3

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 27.07.15 - klo:16:35
Käyttele mopoa keskituella, kuuluuko outoja ääniä.
Kokeile moottori sammuksissa, keskituella kuuluuko outoja ääniä, kun pyörittelet takapyörää.
Eräs outo ääni, oli irronnut takajarrun jousi.

ei kuulunut mitään ääniä, mistäköhän toi rohina vois johtua ? :-\ toivottavasti ei ole perävälitykset, eikös ne ole kalliista JOS joutuu ostmaan uudet ?
ex-speedfight3 vm-10

Margela

Selvisikö vika Mulla sama ongelma

konenikkari

#4
Vaihtoehtoja ratas tai laakerivian lisäksi
on tuo jarrun jousen rahina tai kytkinjousen irtioleminen.
Vain AC mallissa on rumpujarru.
Joku kertoi lähiaikoina vastaavasta toisessa mopossa,
kun oli tarvikevari ja eri mittainen hihna otti kiinni koteloon ja rahisi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Samppa

Jos nyt oletetaan, että mikään kiksi ei räpise missään, niin

Kokeilkaa nyt ihan ensimmäisenä vaikka niin, että mopo keskituelle ja variaattorin kotelo kokonaan auki. Takarenkaasta kiinni ja pyörittää edes takaisin. Minkälainen rahina kuuluu takavariaattorista (laakerit). Entäpä, jos toisiohihnapyörän ottaa irti eli ns. remmi ja takavariaattori pois ja tämän jälkeen pyörittää takarengasta eli kuuluuko ääni edelleen (alennusvaihteisto).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.