Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mopon katteiden korjaus?

Aloittaja Eki, 31.08.24 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

Coastside

Olin niin hyvä nuukailemaan ruuissa että tuli diabetes. Hiilarimättö leipänä, jota itse tein, sen aiheutti (jauhot 50 cnt/kg, jolla 2 kg leipää neljäksi päiväksi). Senkin taudin huomasin itse vahingossa. Prodskulla kustannukset tuplaantuivat 150 € tasolle. Terveellisellä sekaruualla se olisi 120 tasoa. Kaupunki jossa asuin avusti kirkko antamalla virastossa maksumääräyksen työmaaruokalaan pärstäkertoimella. En hakenut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 06.09.24 - klo:20:34:) Silmissäni kaikuu, Ekin lainaus näkyy kolmeen kertaan  ;D
Jostain kumman syystä oli kolmesti luonut saman lainauksen, poistin ylimääräiset. Edit: oli tässä juttua erään isännän kanssa yv viesteillä lähinnä siitä kun en noudata välttämättä neuvoja joita joskus tarjotaan useitakin johonkin kysyttyyn ongelmaan, ensiksikin olen ollut kiitollinen kaikista neuvoista, mutta kun tulee useita ja kaikki ovat erilaisia vinkkejä, jokainen kyllä ymmärtää etten voi noudattaa jokaista neuvoa, en välttämättä edes yhtäkään. Monesti huomaan että kokemuksesta esim peugeotiin (3-kpl), on itsellä hajua enempi kuin yhdessäkään neuvossa, silloin teen oman näkemykseni mukaan, eikä kenenkään neuvojan arvo alennu pätkääkään, siitä yleensä otetaan ns nokkaan, ettei noudateta heidän neuvojaan? Olenkin ilmoittanut täällä etten enää kysele neuvoja, etsin niitä netistä itse, syy: se että joillekin tuo "sadan" neuvon kysely käy ns hermonpäälle ja toinen se että tykätään kyttyrää kun ei juuri hänen neuvojaan noudatetakaan?
Vuodesta 1997 alkaen 28:s scootteri.

Eki

Tämä edullinen katteidenkorjausaine biltemalta on mielestäni todella hyvä ja pysyy kuin kiinnipoltettu, toki noin sentin reikä katteessa on suht' helppo saada korjattua, ollut jo pitkään, ikäänkuin siinä ei olisi ikinä mitään ollutkaan. Löytyi myös syy outoihin ääniin variaattorissa, pendix oli täysin kuiva ja lörppää, piti kilinää ja kalinaa, kotonta löytyi uusi ja voitelin sen sopivasti, siihen loppuivat ylimääräiset äänet, mopo pelaa vimpanpäälle, toivottavasti pitkään?!

Samppa

Katekorjauksien ongelmat näkyvät tyypillisesti vasta jonkin ajan kuluttua. Käytännössä kuumat kesäpäivät mopon ollessa korjattu kate auringonpaistetta vasten on yleensä hyvä mittari. Korjaukset joko aukeavat tai sitten eivät. Tuosta Bilteman tavarasta ei ole kokemusta, mutta jos pidät mopoa pidempään, niin raportoi kuinka aine on kestänyt.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 18.09.24 - klo:11:39Katekorjauksien ongelmat näkyvät tyypillisesti vasta jonkin ajan kuluttua. Käytännössä kuumat kesäpäivät mopon ollessa korjattu kate auringonpaistetta vasten on yleensä hyvä mittari. Korjaukset joko aukeavat tai sitten eivät. Tuosta Bilteman tavarasta ei ole kokemusta, mutta jos pidät mopoa pidempään, niin raportoi kuinka aine on kestänyt.
Toki, mikäli moinen ihme käy, elikä että ajokki kestäisi pitempään, raportoin kyllä kyseisestä korjauksenkestostakin.

Samppa

Ja tietysti korjauksissa vaikuttavat pirun paljon pohjatyöt, jotka monesti on tehty valitettavan hutiloiden. Silloin ei mitkään aineet pysy.  :D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.