Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mikä on Kytkimen mutterin koko ?

Aloittaja Kvaere, 10.08.22 - klo:13:33

« edellinen - seuraava »

Kvaere

Siis se Iso ..
Piaggio Liberty nelari -07, 50

Tarkoitus laittaa uudet rasvat ja mahdollisesti jousi myös.

Coastside

 Jos nyt muistan oikein niin 32 mm? Niin iso että 1/2" väännin ei riitä. Siirtoleuoilla ne auki saa kun vaikkapa sitoo kiinni ja lyö varsia lattiaan vari kädessä.
Minä pulttasin varin pöytään kitkamaton päälle ja väänsin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.08.22 - klo:15:44
Jos nyt muistan oikein niin 32 mm? Niin iso että 1/2" väännin ei riitä. Siirtoleuoilla ne auki saa kun vaikkapa sitoo kiinni ja lyö varsia lattiaan vari kädessä.
Minä pulttasin varin pöytään kitkamaton päälle ja väänsin.

Hienosti riittää 1/2" väännin vielä 36mm hylsyllekin  ;D Autohommissa vetarin mutterit on usein sellaisella kiinni.

Coastside

Tuon kokoiset mutterit on sen verran tiukassa ettei puolituumaiset vääntimet kestä. Tuo varin mutteri ei ole tiukassa, koska se on ohut. Hyvät putkipihdit tai jakari on monikäyttöiset verraten yhteen hylsyyn. Vaikkapa keulan laakereihin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tapiovuorent

Muutama kymmenen variaattorin mutteria olen aukaissut ja laittanut kiinni( hylsy 38 , 39 mm. ) hylsy +1/2 " väännintyökalut. Yhtään en ole saanut rikki.Hylsyissä adapteri 3/4 "- 1/2 ".

Kvaere

mielenkiintoista,   joo iso voima?hylsy tarvitaan mutta se koko jäi vähän auki jos mä käytän sitä

tapiovuorent

Jos sinulla on jo var.koppa auki , niin mittaat mutterin koon: Työntömitalla tai normaalilla mitallakin siitä selviää.

Kvaere

Skootteri on jo käytössä , mutta joskus kevättalvella teen huollon.

Kari69

Kymcossa 39 mm, 50-60 NM. Pienempi mutteri 14 mm, 35-40 NM.