Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio fly 125:n vm-07ostoaikeissa

Aloittaja jwalk, 19.06.16 - klo:16:27

« edellinen - seuraava »

jwalk

Nih, huomiseksi sovittu katselmus, kysynkin että mihinkä kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota tuommosessa pelissä? Onko jotain tyyppivikoja?
Hinta ainakin mielestäni kohdallaan ja myyjän mukaan ei mitään vikoja ole. Myyjä on vanhempi herrasmies, joka siirtymässä maxiskootterointiin...
http://www.nettimoto.com/piaggio/fly/2019121

Juha vee


jwalk

Katsottu on, arviot sekä itse skootterikin paikan päällä. Eipä taida tulla kauppoja.

pekpel

En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

jwalk

#4
Ei nyt kumminkaan taida olla ihan semmonen mitä haen...Epäkohtiakin löytyi, mutta hinta huomioon ottaen ei pahoja.
Aika pienen ja köpösen olonen tän kokosen karjun alla. Ketterä ja näppärä, naisihmiselle tai pienikokoiselle kundille varmasti oikein mieleinen.
Jopa toi mun Helkama sc2 mopedikin tuntuu tukusammalta ja tilavemmalta. Niin, kun tuo kantturakin välillä kyytiin hypätä tykkää, niin sitten on kyllä aikas ahdasta.
Ts. Taidampa säästää hiukan lisää rahnaa budjettiin ;)
Sekin vähän häiritsi, että myyjä, vaikka oli mukava ja rehellisen oloinen, ei tiennyt mistään huolloista mitään. Eli oli vaan ajanut.

xx851z

Lainaus käyttäjältä: jwalk - 20.06.16 - klo:20:46
Ei nyt kumminkaan taida olla ihan semmonen mitä haen...Epäkohtiakin löytyi, mutta hinta huomioon ottaen ei pahoja.
Aika pienen ja köpösen olonen tän kokosen karjun alla. Ketterä ja näppärä, naisihmiselle tai pienikokoiselle kundille varmasti oikein mieleinen.
Jopa toi mun Helkama sc2 mopedikin tuntuu tukusammalta ja tilavemmalta. Niin, kun tuo kantturakin välillä kyytiin hypätä tykkää, niin sitten on kyllä aikas ahdasta.
Ts. Taidampa säästää hiukan lisää rahnaa budjettiin ;)
Sekin vähän häiritsi, että myyjä, vaikka oli mukava ja rehellisen oloinen, ei tiennyt mistään huolloista mitään. Eli oli vaan ajanut.

Joo, välillä meinaa itselläkin puistella pieni ostokuume. Olen saanut jotenkin pidettyä kuumeen loitolla. Kun katsoo autotalliin, se on jo täynnä polkupyöriä, moottoripyörä, moposkootteri, jotain pitäisi ensin hävittää.

Seurailen kuitenkin koko ajan myytäviä ja minulle on tullut käsitys, että piikkiskoottereiden suurin vika on niiden huippunopeus, nopeus on se mistä käyttäjät eniten valittavat.  Reilusti toista sataa kulkevia ei taida olla kuin vanhat Rotax-koneiset Aprilia Scarabeo ja Leonardo sekä Honda PCX ja PS, muu jäänevät satasen pintaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Satapiikki on aika pienitehoinen ja -kokoinen kaksi päällä ajeltavaksi, ainakin jos aikoo käydä kauempana kuin lähi-Siwassa tai mäkkärissä.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

jk_single

Piaggio Hexagon 125 (11kW) kulki muistaakseni 105-110. Paljon kovempaa ei varmasti pääse millään laillisella variaattoripelillä. Kun Fly:ssä on 5hp vähemmän niin ei tarvitse ihmeitä odottaa.
Vespa P200E, Piaggio Beverly 500, Vespa S

konenikkari

#7
Kylmä totuus on että alle 250cc luokissa kuljettajan on syytä unohtaa kiirus,
ja esim. motarilla liikennevirrassa pysyminen,
ja nauttia muista kaksipyöräisen mukanaan tuomista ajonautinnoista.
Onko aivan pakko valita se laveampi tie, kun kiemuraisella voi  nauttia jo matkasta 8)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

jwalk

Kyl ton vehkeen vauhti ois riittänyt, riittää oikeastaan tuon mun "lievästi" piristetyn moponkin vauhti.
Taajamakäyttöön kummiskin. Selkä saanut sen verta runtua, etten pitkiä matkoja pystyis varmaan vetämäänkin.
Oishan se mukavaa ajaa liikennevirran mukana ilman polliisiautojen säikähtelyjä...